Garage Luc Devos Ieper.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Garage Luc Devos Ieper.

• Dit onderwerp bevat 9 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door J.
  • Maker
    Discussie
  • Beste Porscheforumvrienden, wie van jullie heeft ervaring bij garage Luc Devos in Ieper?
    Positieve en negatieve commentaren zijn toegestaan.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • J

[quote=”ZUFF-65″ post=283590]Met alle respect” Raychem “, maar zoiets vraag je toch niet op een publiek forum voor Porsche ?

Wat voor de ene positief is/was , is voor de andere persoon misschien iets minder positief

Als je zelf een zaak had, zou je dan ook zo behandeld willen worden op een forum ?[/quote]

Waarom niet?
      Mensen gaan sowieso ervaringen uitwisselen, of je dat nu graag hebt of niet.
      Als je graag goede reviews leest, dan doe je als garagist maar beter je best. (de garagisten die er met hun klak naar smijten, mogen van mij allemaal, vandaag nog, hun boeken toe doen)
      Goede service is goede reclame, slechte service is slechte reclame. Zo werkt dat. Het internet heeft daar niks aan veranderd, behalve dat mensen nu mekaar veeeeel beter kunnen bereiken.
      En ja, er zullen ook minder eerlijke meningen tussen zitten, maar die filter je er snel uit, want bij een goede garagist gaan die fel in de minderheid zijn.

Inderdaad jc motor heel tevreden van, ook voor een 944!

[quote=”raychem” post=283601]Welke garage ga jij dan snoer?[/quote]

Bij JC motors in Berlare ! En ook heel tevreden van .

Welke garage ga jij dan snoer?

In West-Vlaanderen is er ook nog M-Automotive te JABBEKE. Daar is het echter ook beter om vooraf af spreken.

Zoals hierboven beschreven moet ik beamen , ik was ook tevreden over de geleverde werken maar voor mij wat te ver om op onderhoud te gaan ( 90 km enkele rit ) !

Persoonlijk was ik steeds tevreden over de gedane werken. Maar maak goede afspraak i.v.m. afleveringstijd en verwacht geen spic en span garage . Wel altijd de moeite om zien wat er aan diversiteit aan wagens staan.

Waar moet je het anders vragen?

Met alle respect” Raychem “, maar zoiets vraag je toch niet op een publiek forum voor Porsche ?

Wat voor de ene positief is/was , is voor de andere persoon misschien iets minder positief

Als je zelf een zaak had, zou je dan ook zo behandeld willen worden op een forum ?

Groeten P

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.