Garage Porsche-Wall

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Garage Porsche-Wall

• Maker
    Discussie

• Cab2S
    Deelnemer

Zoals beloofd aan o.a. Musch, post ik hier een paar fotokes van mijn ‘Porsche-Wall’ in mijn garage :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
      • Heel strak! Maar probeer je nooit “in de verkeerde” in te stappen? :mrgreen:

Jammer, of er zitten raampjes in de muur, of er hangt een ketel, of chauffage… zal bij mij dus niet lukken. Tenzij in de slaapkamer, maar hoe ga ik dat verkocht krijgen?! ruzie

Hej oilsjteneir : skeun gedonn jong !

Wauw :applaus:

Amai, mooi gedaan! Knappe garage!

Thanks voor de reacties mannen!

knap *luv

ken

Zeeeeeeeer knap :applaus:
                    Ik moet dringend de garagemuur vrijmaken

Schitterend Pascal ! :applaus: :up:

Mooi gedaan :up:

Schitterend!

[quote=”Dopey” post=153970][quote=”Pascal4s” post=153943]Dimensie Rud993, hopelijk geen dementie ;)[/quote]

Nee, daar is Pascal nog iets te jong voor denk ik :happy:[/quote]

Sorry Pascal effe een foutje schrijven met woordenboek op i pad geeft soms andere uitdrukkingen :mrgreen:

Tof man, helemaal geweldig, vond die avond 911 muur bij een andere formumPist ook zo mooi. Heb zelf dus ook te veel troepjes, geen vrije muren, misschien ooit een keertje iets aan de garageklep zelf fabriceren … toekomstmuziek … :music: :think:

sjiek is mich dat :respekt:

Heel knap en heel strak!
                                  Prachtig!! :first:

Prachtig gewoon! Jaloers!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.