Garage Porsche-Wall

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Garage Porsche-Wall

• Maker
    Discussie

• Cab2S
    Deelnemer

Zoals beloofd aan o.a. Musch, post ik hier een paar fotokes van mijn ‘Porsche-Wall’ in mijn garage :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
      • schitterend :coolness:

Dat wil ik ook. Heel knap. :respekt:

Prachtig, I *luv it

Was al bijna bezig met m’n garage smetteloos wit te schilderen toen ik me realiseerde dat zo een opgespannen doek in een “werkgarage” toch wat te fragiel zou zijn :think:

F

Is inderdaad heel knap maar kan helaas niet in mijn garage. Ik heb helaas zo geen ‘showroom-garage’ maar een ‘werkplaats-garage’ dus geen vrije muur voor zoiets artistiek. :bounce:

Chic :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Knap gedaan. :first: :first:

Da is knap , de laatste vind ik de mooiste. Of de eerste 911.
                    Marc

[quote=”Pascal4s” post=153943]Dimensie Rud993, hopelijk geen dementie ;)[/quote]

Nee, daar is Pascal nog iets te jong voor denk ik :happy:

Top :applaus:

Wim

Waarom, beslis je zelf toch. 😉

Pascal, prachtig resultaat :first: , je gaat hiermee redelijk wat forumleden op kosten jagen, mezelf inbegrepen :bounce:

:respekt: prachtig!

ziet er schitterend uit!

prachtige upgrade voor een garagemuur “die niet glad is” 😀

Wim

Ziet er perfect uit. :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.