Garage Raes in Wommelgem

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Garage Raes in Wommelgem

• Maker
    Discussie
  • Hallo, heeft iemand ervaring met de garage RAES in Wommelgem?
    Ik ben geïnteresseerd om een nieuwe wagen aan te kopen en ik vraag mij af wat hun reputatie is?

Ter info; hun website : http://www.raesracing.be

Greetz

The Eagle

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Ceril is (of was) een gebuur van mijn broer in Spanje. Eens op een avond bij op terras gezeten en na een paar glazen wijn begon hij zijn verhalen te doen. Te zot om los te lopen wat die destijds met porsches heeft gedaan 🙄 . Ooit eens bij de nieuwe eigenaar in Wommelgem geweest. Ik denk voor dezelfde 996TT als waar Daggie voor gaan zien is. Leek mij wel vrij betrouwbaar persoon.

Anoniem

Ben er ooit naar een 993TT gaan zien. Leek me totaal onbetrouwbaar. Een simpel vb. : de velgen waren hier en daar precies oververfd met een borstel, zo zag het er uit.
        Antwoord van de verkoper : ja, na 100.000 km is dat wel normaal dat die velgen er zo uitzien. Ik had hiermee genoeg gehoord.

Ik zou er mijn wagen niet rap kopen…

[quote=”saddamho”:1ftkwi9v]Mooi aanbod van wagens, maar bijna allemaal opgelapte accidenten.
          De wagens komen meestal uit Duitsland (waar ze veel vlugger perte totale verklaard worden en niet meer mogen gerepareerd worden) en worden hier terug gerepareerd en verkocht voor ne goeie![/quote]

Ik mag niet veralgemenen, maar ik ben daar ooit naar een 996 Turbo gaan kijken en dat was ene die opgelapt/herspoten was. Maar dat hebben ze daar ook niet ontkend. (nadat ik een opmerking maakte over de staat van de lak)

Mooi aanbod van wagens, maar bijna allemaal opgelapte accidenten.
            De wagens komen meestal uit Duitsland (waar ze veel vlugger perte totale verklaard worden en niet meer mogen gerepareerd worden) en worden hier terug gerepareerd en verkocht voor ne goeie!

[quote=”Luke”:2joanfbj][quote=”RSR”:2joanfbj]De centen komen van zijn papa die heeft voor hem de zaak betaald, en dat weet ik van C Raes zelf.[/quote]

dan moet zijn papa flink wat duiten op overschot hebben……. 😉 [/quote]

Ja die heeft er genoeg hoor zijn vader had vroeger een grote elektro zaak met meerdere winkels ik belgie en deze heeft ze dan overgelaten voor een bom geld. Dat is alles wat ik er van weet, het wil daarom niet zeggen dat zijn wagens en service niet goed zijn hé. 😉

[quote=”RSR”:smp47faq]De centen komen van zijn papa die heeft voor hem de zaak betaald, en dat weet ik van C Raes zelf.[/quote]

dan moet zijn papa flink wat duiten op overschot hebben……. 😉

[quote=”Luke”:37oi6wps][quote=”jokke”:37oi6wps][quote=”The Eagle”:37oi6wps]Hallo, heeft iemand ervaring met de garage RAES in Wommelgem?
                  Ik ben geïnteresseerd om een nieuwe wagen aan te kopen en ik vraag mij af wat hun reputatie is?

Greetz

The Eagle[/quote]

Mijn 993 komt van Raes racing (gekocht in 1998).Raes zelf is verhuisd naar Spanje en Philip Joosten heeft de zaak overgenomen maar de naam van de zaak “Raes Racing” blijft behouden.De mekaniekers zijn ook anderenEen van de mekaniekers die daar vroeger werkte was met de overname verhuisd naar Porsche Antwerpen.Raes racing nu is dik in orde.[/quote]

Die Philippe is wel ne ferme jonge gast, tijdje geleden daar geweest, hij reed toen met ne F360 spyder en dan ook nog zo’n zaak overnemen… moet nogal centen hebben amaaai…. 😉 [/quote]

De centen komen van zijn papa die heeft voor hem de zaak betaald, en dat weet ik van C Raes zelf.

Uitstapje naar Wommelgem uitgesteld wegens weersomstandigheden, dju.

Greetz

[quote=”jokke”:6pvxk1k1][quote=”The Eagle”:6pvxk1k1]Hallo, heeft iemand ervaring met de garage RAES in Wommelgem?

Greetz

The Eagle[/quote]

Mijn 993 komt van Raes racing (gekocht in 1998).Raes zelf is verhuisd naar Spanje en Philip Joosten heeft de zaak overgenomen maar de naam van de zaak “Raes Racing” blijft behouden.De mekaniekers zijn ook anderenEen van de mekaniekers die daar vroeger werkte was met de overname verhuisd naar Porsche Antwerpen.Raes racing nu is dik in orde.[/quote]

Die Philippe is wel ne ferme jonge gast, tijdje geleden daar geweest, hij reed toen met ne F360 spyder en dan ook nog zo’n zaak overnemen… moet nogal centen hebben amaaai…. 😉

hopelijk vind je je droomwagen,

zou je wel uw avatar een beetje kunnen verkleinen aub 😉

de ouwe Raes had ni zo’n goeie reputatie alleszinds… over de nieuwe weet ik niks.

Hallo allemaal, bedankt voor jullie antwoorden.

Ik ben zelf nog nooit in die garage geweest dus reclame is het zeker niet.

Ik zal er dit weekend eens binnenspringen.

Ben op zoek naar een 993 namelijk.

Goed weekend allemaal.

[quote=”cab ’88”:kvd4t1ge][quote=”RSR”:kvd4t1ge]Is dit reklame ??? voor raes of wat ?? zo te zien wel denk ik 😈 [/quote]

Niet meer dan dat gij maakt voor lecars mijn gedacht! 😕

Die mens vraagt hier iet en krijgt direkt beschuldigingen op z’n dak.Zo gaan we hier geen nieuwe forummers aantrekken vrees ik.

[/quote]

Iedereen mag zijn gedacht wel eens zeggen als hij iets ziet en idd ik maak ook reclame 😆 , maar ik doe het dan wel zelf en tevens probeer ik ook de mensen hier een beetje te helpen zo ver ik kan. Natuurlijk als jij dat niet apprecieert dat ik dat doe de mensen helpen dan wil ik er gerust met stoppen maar ik vrees dat het niet zo makkelijk zal zijn 😕 . Nu als je als eerste post zo een vraag stelt dan is dit wel vrij normaal dacht ik. Trouwens ik breek Raes niet af in de verste verte niet, trouwens C. Raes was een goede vriend van mij en nu nog trouwens. Wij hebben dan ook meer dan 1 keer in dezelfde box gestaan met onze rally wagens tijdens de Belcar.
                              De Garage Raes nu ken ik niet zo goed ik betreur het echter wel dat al de oude mekaniekers daar weg zijn.

[quote=”The Eagle”:jz7anevy]Hallo, heeft iemand ervaring met de garage RAES in Wommelgem?

Greetz

The Eagle[/quote]

Mijn 993 komt van Raes racing (gekocht in 1998).Raes zelf is verhuisd naar Spanje en Philip Joosten heeft de zaak overgenomen maar de naam van de zaak “Raes Racing” blijft behouden.De mekaniekers zijn ook anderenEen van de mekaniekers die daar vroeger werkte was met de overname verhuisd naar Porsche Antwerpen.Raes racing nu is dik in orde.

ben er zelf een paar keer langs geweest en ik moet zeggen hun wagens zien er telkens zeer verzorgd en betrouwbaar uit, denk persoonlijk dat je er in vertrouwen je droomporsche kunt kopen, jan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.