Garage Van Beurden

Home Forum Porsche Talk Garage Van Beurden

• Maker
    Discussie

• J

Gebouw staat te koop maar nergens een bericht dat ze zouden verhuizen…
      Iemand meer info hierover??
      Ik hoop echt niet dat hij ermee stopt of dat hij verhuist naar ik weet niet waar…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
      • Er zijn verschillende strategieën in de maak.
        Ik stuur wel een persbericht uit als ik op het punt sta iets bekend te maken. Of ik maak gewoon een poll zodat iedereen kan stemmen.
        Anonymous wou me ook al helpen maar dan is de fun eraf.

Het onderzoek is al aardig opgeschoten zie ik. :applaus: Denk wel, als ik geen eerlijk proces krijg dan ga ik me beroepen op mijn zwijgplicht 😐
          Nu nog het moordwapen, het motief en de medeplichtigen vinden. Ik wens je veel succes maar vrees dat je daar toch een flinke kluif aan zal hebben 😎 :mrgreen: :first:

PS Onschuld tot het tegendeel bewezen is geldt niet bij cluedo noch in de virtuele wereld zeker 😳

:first: :first: :first:

Kheb mij net een cleodo versie gemaakt van Porscheforum.be

Dus Hioctane die weet iets over de wegen nabij een garage in Antwerpen.
              Hij heeft het opgezocht op google street view want die zijn net langsgeweest(al gechecked)
              Hij heeft goede banden met iemand in de buurt(zoveel research gaan ze nu ook weer niet doen)
              Hij woont ergens diep in West Vlaanderen en heeft Van Beurden gebeltd dat kan )
              Hij is Van Beurden zelf(dat kan natuurlijk ook)
              Hij is een vrouw

Tot morgen voor alweer een spannende aflevering van Porscheforum.be The Cluedo Versie

Yep zou ergens voor Maart zijn :mrgreen:

De uitbreiding van die KMO zone is nog in volle ontwikkeling. Zo moet er nog een eindlaag op de asfaltwegen gelegd worden en op de bermen parkeren is op dit moment nog geen aanrader. Dus daar in de huidige omstandigheden een receptie houden zou (bijna letterlijk) niet in goede aarde vallen.

Als klant ben ik ook wel nieuwsgierig of er een receptie komt om de nieuwe verstiging te gaan verkennen.

Misschien geeft hij nog wel een receptie. :mrgreen: :mrgreen:

Kunnen we na de winter eens geen ritje naar Van Beurden doen ?
                        Ben daar nog nooit geweest ! Lijkt me niet slecht, toerke doen, rondsnuffelen bij Van Beurden, nadien ene gaan drinken en/of hapje eten. Het is dan ook een forumsponsor, dus die zal dat niet erg vinden als daar wat Porschisten op bezoek komen …

oké, bericht verzonden. f911fun

Deepee stuur mij ook nog even je gegevens voor de cd’s , via PB lukt het blijkbaar niet

Ook een eens gaan kijken :mrgreen: Mijn droomgarage :respect2: super kunnen meespelen met de groten nu :drink: :first:

oké, bericht verzonden.

Was ik ondertussen los vergeten, zelfs zaterdag nog in uw dorp geweest om een auto te bekijken voor mijn dochter. :bounce:

Stuur me even uw gsm, dan bel ik van tevoren even op. :drink:

💡 dan had je ook bij mij kunnen langs komen om de polijstmolen op te halen.
                                    en ik moet idd zelf ook nog langs bij Filip om de nieuwe showroom eens te keuren

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 52)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.