Garage Van Beurden

Home Forum Porsche Talk Garage Van Beurden

• Maker
    Discussie

• J

Gebouw staat te koop maar nergens een bericht dat ze zouden verhuizen…
      Iemand meer info hierover??
      Ik hoop echt niet dat hij ermee stopt of dat hij verhuist naar ik weet niet waar…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
      • Mooie upgrade! Ziet er wel erg Porsche uit 🙂

in december 2015 zou het nieuwe pand opgeleverd worden.
          en straks even vlot bereikbaar vlakbij afrit 24 Turnhout centrum van de E34 (antwerpen-eindhoven)

vb.jpg

Klinkt goed, alleen nog wat verder weg van het centrum van het land 😥

om dat plan uit te voeren is het nu te laat. pand is verkocht.
              er komt een nieuwbouw in Turnhout langs de snelweg E34 naast meubelambacht met toegang via everdongenlaan.

De moment om een bod op zijn pand te doen en … een Porschegarage te beginnen. Paar investeerders en contract met Stuttgart voor jaarwagens te kunnen kopen en een aantal klanten zullen wel op de oude locatie blijven komen 😀

hij heeft een groter pand gevonden in Turnhout …

hij verhuist volgend jaar naar Turnhout in een groot pand waar hij de meeste auto’s kan binnen zetten
                    dat vinden de klanten beter

PDS

Ik ben er vrijdag geweest !

Pand is helemaal niet leeg, ze werken gewoon verder.

Vanaf het ogenblik dat hun nieuw pand concreet is, zal iedereen ingelicht worden :up:

Ik snap absoluut niet waarom hij zijn klanten van de domme houdt.
                        Oude pand leeg.
                        Nieuwe pand pas over een jaar klaar.
                        Waar moeten die vaste klanten dan in godsnaam naar toe.
                        De Porsche maar een jaar ergens parkeren en niet meer mee rijden.
                        Kan me niet voorstellen dat een goede garage als van Beurden dit doet.

Ik snap absoluut niet waarom hij zijn klanten van de domme houdt.
                          Oude pand leeg.
                          Nieuwe pand pas over een jaar klaar.
                          Waar moeten die vaste klanten dan in godsnaam naar toe.
                          De Porsche maar een jaar ergens parkeren en niet meer mee rijden.
                          Kan me niet voorstellen dat een goede garage als van Beurden dit doet.

Ik zie ook niet in waarom hij zijn klanten als zou moeten inlichten.
                            Als het inderdaad nog een jaar zou duren gaat de volgende vraag zijn:
                            er gebeurd niets in het nieuwe pand, wat is er nu weer aan de hand.

Ten gepaste tijden zal hij er wel over communiceren.

Zal nog meer dan een jaar duren volgens ik gehoord heb, dus logisch dat we nog niks gekregen hebben 😉

Waarom gebeurd dit zonder zijn klanten te informeren.
                                Dan geeft het pas onrust.
                                Snap het even helemaal niet meer.
                                Ben zelf ook eens verhuist maar klanten wisten het al een jaar van te voren.
                                Ras pas reclame.

Geen paniek, Van Beurden verhuist naar een groter pand 😉

Zal waarschijnlijk al wel iets hebben, dan nog inrichten etc… Op de moment dat alles klaar is zullen de klanten wel een uitnodiging krijgen ivm opening.
                                    Anders is er reeds verwarring mogelijk ivm adres etc….

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.