Garage van de buren!!

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Garage van de buren!!

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • deze heeft al n leuke garage voor zn leeftijd… 😯

hier staat er ook nog wat tussen die hier thuis horen (niet allemaal P)
        http://www.jalopyjournal.com/forum/show … p?t=234507

Hen kennende zullen ze niet snel naar buiten komen met pronkfoto’s waarop hun volledige collectie te zien is…

Ik zou dat trouwens ook niet meteen doen denk ik, al was het maar voor het aspect “veiligheid”

[quote=”mcklusky”:26ap28ta][quote=”Szyronn”:26ap28ta]:o schoon, maar zouden er op deze forum ook niet enkle mensen zijn dat en gelijkaardige foto kunnen produceren???[/quote]

Ja zo zijn er inderdaad enkele… 8) en het is hen van harte gegund 🙂 [/quote]
            het is hun zeker gegunt, maar dat was eerder bedoeld als subtiele hint om zelf ook zulke foto’s te maken en hier te zetten:)

[quote=”Szyronn”:t1jegsz6]:o schoon, maar zouden er op deze forum ook niet enkle mensen zijn dat en gelijkaardige foto kunnen produceren???[/quote]

Ja zo zijn er inderdaad enkele… 8) en het is hen van harte gegund 🙂

😮 schoon, maar zouden er op deze forum ook niet enkle mensen zijn dat en gelijkaardige foto kunnen produceren???

Hier zou ik wel eens willen kiezen…….en ‘t zou moeilijk zijn !

Anoniem

Mooi inderdaad!!!!!

$rouji

mja allemaal vette bakken

k wil nie vitten, maar k had dan toch wel een groter garage gebouwd 😆 😆 😆
                        Allemaal veel en dikke bakken maar zon klein garages, of waarschijnlijk niet voorzien dat ze er zoveel gingen bijkopen 🙄

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.