Garage Verdoodt

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Garage Verdoodt

• Maker
    Discussie
  • Kan er hier iemand uitleg verschaffen (en een telefoonnummer !!!) van Garage Verdoodt. Dit is de fameuze piramide langs de A12 in Londerzeel (of Meise). Ik kan daar nergens details van vinden en moet het toch wel lukken dat hij mijn SC in 1982 speciaal heeft ingevoerd voor een Vlaams charmezanger. Hij zou me gelukkig kunnen maken met wat voor informatie hij ook nog heeft, maar hem te pakken krijgen is niet evident.
    Is hij nog actief?
    Of is het nog slechts een opslag van leuke modellen Porsche?

Alvast bedankt.

Michel

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • 😆 😆 😆

Hmm, dat is ook de manier waarop ik CIS problemen oplos. Maar ik besprenkel overvloedig met scheldewater.

Ba ja Koen wij doen dan effen wel een duivel uitdrijving voor hem 😈 . Ik teken twee driehoeken en zet dan zijn wagen er in daarna zet ik enkele kaarsen rond zijn wagen en zeg enkele rare woorden 🙄 en de zaak is opgelost. 😆

Zou je dat riskeren Luc , als ik dat zo allemaal lees 🙄 😈 😉 😆

[quote=”Vereeken”:1bmkxwbf]Dit is echt bizar. Zou er een vloek rusten op mijn Porsche.

Eerst ga ik er mee op onderhoud bij AB cars in Deurne. Tweede maal ik daar verschijn blijkt dat alles dicht is. Vervolgens ga ik voor wat werkzaamheden naar Garage Performances in Ukkel bij René Willaert. Ik kom drie weken later terug van een tripje naar Zuid Frankrijk en blijkt hij zichzelf doodgereden te hebben ergens tegen Barchon.Nu garage Verdoodt.
              En om het helemaal straf te maken het antwoord komt van LE Cars in Baasrode op 2 km van waar ik als kind ben opgegroeid.
              Sterk.

Michel[/quote]

AAB en René dat is een spijtige zaak waar niemand iets kon aan doen, en deze mensen werkten dan ook met liefde aan Porsche. Verdoodt is een ander verhaal die heeft nooit aan Porsche gewerkt enkel verkocht, en het probleem dat hij nu heeft is al van 10 jaar geleden.
              ik denk dan ook dat er geen vloek rust op je wagen, en hier ben je altijd welkom met of zonder ‘vloek’ 😉

Luc

Dit is echt bizar. Zou er een vloek rusten op mijn Porsche.

Eerst ga ik er mee op onderhoud bij AB cars in Deurne. Tweede maal ik daar verschijn blijkt dat alles dicht is. Vervolgens ga ik voor wat werkzaamheden naar Garage Performances in Ukkel bij René Willaert. Ik kom drie weken later terug van een tripje naar Zuid Frankrijk en blijkt hij zichzelf doodgereden te hebben ergens tegen Barchon.Nu garage Verdoodt.
                En om het helemaal straf te maken het antwoord komt van LE Cars in Baasrode op 2 km van waar ik als kind ben opgegroeid.
                Sterk.

Michel

Idd dat was een verkoper van mercedes waar fr. ging met samen werken maar het heeft ook niet mogen duren. Hij wist van geen hout pijlen te maken dus heeft hij alles gedaan om toch nog geld te verdienen.

Toen ik daar het laatst voorbij reed stond de garage vol met Mercedes ipv Porsches … 😕

@Vereeken

Ik heb slecht nieuws voor u vrees ik de Garage Verdoodt is blijkbaar verleden week fait verklaard, het was dan ook al een tijdje aan het slabakken en zijn personeel is dan ook al een tijdje weg bij hem. Vroeger was dit een van de grootste en de beste in de streek maar de laatste jaren geraakte hij aan de drank en gaf geld uit aan de meeste domme dingen. Ik weet welke financiele put hij heeft en ik zou niet graag in zijn schoenen staan.
                      Toch erg dat zoiets kan gebeuren, maar het is wel niet de eerste grote die er tussen uit gaat, en je moet het met liefde doen voor het merk en niet voor het geld.

Luc

[quote=”Vereeken”:1kass8g1]Volgens Dieteren niet maar ze zijn er niet zeker van wegens slechte archieven.[/quote]

D’ieteren slechte archieven ? nee ! echt ?! 8)

Inderdaad met blokjes-interieur. Van ene Tom Deleu. Volgens DIV was hij de derde eigenaar

Heb je iets over zijn geschiedenis? Weet je trouwens of de turbo-spoiler af-fabriek was meegeleverd. Volgens Dieteren niet maar ze zijn er niet zeker van wegens slechte archieven.

Anoniem

[quote=”Vereeken”:3ra7br3n]Bijna, een Zinmetal kleurige SC van ene Arthur Blanckaert. Beter gekend als Will Tura.
                            Ik heb zelfs de listing van de dienst inschrijving voertuigen voor de wet op de privacy dit verbood.

Michel[/quote]

Is dt die champagnekleurige met blokjesinterieur?
                            Gekocht van Tom ?

Verdoodt heeft vroeger veel Porsches verkocht aan “BB ‘s” (bekende belgen 😉 ). voetballers ook, alsook vlaamse za(n)gers enz…

😛

Bijna, een Zinmetal kleurige SC van ene Arthur Blanckaert. Beter gekend als Will Tura.
                                Ik heb zelfs de listing van de dienst inschrijving voertuigen voor de wet op de privacy dit verbood.

Michel

Veel gebeurd daar niet meer heb ik vernomen…
                                  Hij heeft wat problemen met zijn gebouw…

Maar normaal gezien is hij er door de week wel te vinden…

Heb jij toevallig die zwarte sc van willy sommers ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.