Garagemateriaal voor de handige jongens

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Garagemateriaal voor de handige jongens

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Wegens stopzetting van hobby die meer dan 20 jaren heeft geduurd en alsmede een aankomende verhuis naar appartement ,doe ik verschillende spullen weg

Foto’s op verzoek

Omschrijving
      Diverse gereedschappen bestaande
      Hydraulische motortakel met dubbel werkende zuiger : sneller en preciezer : prijs 185€
      Motorsteun nieuw 360° kantelbaar : prijs 65€
      Werkbank ; werd enkel gebruikt om producten te stockeren inclusief handvijs of bankschroef en elektromoter met borstels en slijpmateriaal prijs 95€

Veerspanners, speciaal op bestelling gemaakt voor sport veren en verlaagde veren te demonteren
      Prijs 65€

Spiksplinternieuw kolomboor : prijs 35€

Indien geïnteresseerd , stuur alleen een pm of mail rechtstreeks op onderstaand mail adres aub

Indien je alles te samen wenst , dat kan : prijs wordt dan 400€ iov 445€ voor bovenstaande delen

ik heb verder nog kleine speciale gereedschappen ; set om remklauwen achteraan terug te draaien , draad snij tappen enz…. meer nieuws via mail

Wel enkel af te halen in regio Bilzen

Paul Sleurs

Paul.sleurs@telenet.be

Tel 0473 253 810

Hallo, ik heb wel interesse in jou werkbank met toebehoren kun je er mij een foto van doorsturen
        jacques.mullers@telenet.be of 0468 191 911
        Mcg Jacques

J

Geinteresseerd in de werkbank en kolomboor!
          Ik kan zelfs dit weekend al langskomen.
          Kan je hiervan een fotootje posten aub?
          of als je liever mailt, dan stuur ik mijn emailadres even via pm

J

shit, geklopt op snelheid. 🙂
            Als Jacques de werkbank niet wil, dan ben ik graag tweede in lijn.

Ook van kolomboormachine,dank je

Ik heb wel interesse in de veerspanners.
                Ook ander materiaal wil ik wel wat meer info of foto’s van.

123

jullie moeten enorm fan zijn van spam om jullie email adressen publiek in forum te zetten.

Als je pech hebt heeft een webcrawler die adressen 10 minuten later al geoogst

Waarom denk je dat er Prive berichten mogelijk zijn op een forum??

Daar heb je wel gelijk in ,maar ik geloof nog steeds in de eerlijkheid van de mensen zeker

123

het zijn computers die die adressen opvissen.. niet mensen

iedereen krijgt vanavond antwoord met foto’s op zijn prive mail

ik respecteer de volgorde van reageren

even geduld aub

thx

Ik heb Interesse in de Motorsteun ,

Ik heb Interesse in de Motorsteun ,

[quote=”Marc356″ post=282509]Ik heb Interesse in de Motorsteun ,[/quote]

ik heb je PM gestuurd

J

Zuff,

Kan het zijn dat ik geen foto’s ontvangen heb?
                                Heb je mijn e-mail via pm ontvangen?

Alle materiaal ,is gereserveerd en toegewezen

Mag een slotje op

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.