- Dit onderwerp bevat 41 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
-
Discussie
-
16 oktober 2009 om 11:06
als je een persoonlijke bedenking/ervaring wilt, Joo, ikzelf, ook van Gent, heb afgeleerd om enkel maar in de buurt te kijken voor onderhoud, en ga sindsdien, na enkele zeer negatieve ervaringen met Porschegaragisten in en rond het Gentse, met veel plezier ergens anders (bvb Knokke in mijn geval, altijd supercorrect behandeld geweest, en dit voor een wagen die door mij bij hen voor een andere klant van hen verkocht werd!). Per slot van rekening rijden we met plezier ettelijke kilometers naar de zee in de zomer om een ijsje te gaan eten, maar 60 km rijden om onze pride and joy goed te laten onderhouden, vinden we te veel? Dan zijn we niet logisch bezig… niet? Al moet ik nu 100 km rijden, zolang ik tevreden ben en vertrouwen heb in wat men doet terwijl je er toch niet bij bent, vind ik dit voor mezelf meer dan verantwoord.
Wat uiteraard niet wil zeggen dat er geen goede in de buurt kunnen zijn!! Ik heb ze niet allemaal afgedaan, en op enkele jaren tijd kan er ook veel veranderen, zowel in goede als in slechte zin…
Ik kan mij niet uitspreken over de kwaliteit van de onderhoud van Willems… MAAR een garage waar men je bij interesse voor een bepaalde wagen in occasie garandeert (!) dat het om een ongevalsvrije wagen gaat, en via via (een vriend van de eigenaar, die zelf initieel interesse had in die wagen) kom je te weten dat het wel degelijk om een zware ongevalswagen gaat, dat is voor mij genoeg om er nooit nog een voet binnen te zetten… 👿
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.