garages o+w vlaanderen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen garages o+w vlaanderen

• Maker
    Discussie

• joo

Hallo allemaal,

Binnenkort ben ik de gelukkige eigenaar van een boxster..

wie kan mij meer info geven of heeft goede ervaring met betrouwbare garage(s) regio Gent – Kortrijk, al dan niet officiele dealer of specialiteit porsche garage…

Dit voor een boxster 2.7 / 211pk van bj 2002?? Iemand ervaring met Porsche Willems in Machelen(Deinze)???, deze garage is dichtst bij mijn woonplaats

Zit er eigenlijk verschil in onderhoudsprijzen of herstellingen tussen officiele dealers?? of gebruikt Porsche zowieso vaste prijzen??

Alvast bedankt voor enige reaktie..

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • [quote=”911-lover”:12vjdvgo]Onderwerp is gesplitst 😉 [/quote]

Dat is zeer verstandig gedaan want het begon ernstig off-topic te lopen.

Onderwerp is gesplitst 😉

joo

idd 924carreragt, we wijken af van de topic….

wel goed dat er deze mensen hun ervaringen mededelen….

is idd moeilijk een perfekte garage te vinden;;zoals eerder gezegd slechte ervaringen worden eerder verteld dan goede…mss zijn er mensen met ook zeer goede of klantvriendelijke ervaringen in de regio o-west vlaanderen, mogen ook altijd posten..

Groeten jo

Ging deze topic miet over garages in O en W Vlaanderen?? 🙄

Denk dat we met de discussies off topic komen… Brengt niet op om te antwoorden op de vraag, iedereen leest er over… 😕

[quote=”cabrio wim”:e3ubuzq3]Moeten dan maar vlug 30 euro opslaan om aan dat tarief te komen. :mrgreen: [/quote]

da had ik nu ni van u verwacht se wim 8)

Hulst is ook niet ver van Gent… 😉

Wim

Moeten dan maar vlug 30 euro opslaan om aan dat tarief te komen. :mrgreen:

snap eigenlijk niet waarom ze bij een officiele garage van P eens zoveel vragen als een ander garage , verdienen die mecanikers dan ook het dubbelle ?

[quote=”jokke”:pjxw9ltg]

Momenteel is dat 78,00€ per uur. 🙄 [/quote]
                        Denk dat het bij RS in Ingelmunster momenteel 75€/uur is. Kan ondertussen iid al opgeslagen zijn,btw altijd kontent geweest bij RS. 8) 8) 8)

joo

he alvast bedankt allen voor de info

meerdere reakties zijn nog steeds welkom.

groeten Jo

[quote=”911-lover”:1pe4nojb]Over de garages kan ik niets zeggen daar ik niet van de buurt ben waar je zoekt.
                            Wel ben ik er vrij zeker van dat de onderhoudsprijzen van de officiele Porschegarages identiek zijn .[/quote]

Momenteel is dat 78,00€ per uur. 🙄

[quote=”joo”:2vhjxaux]Hallo allemaal,

Binnenkort ben ik de gelukkige eigenaar van een boxster..

wie kan mij meer info geven of heeft goede ervaring met betrouwbare garage(s) regio Gent – Kortrijk, al dan niet officiele dealer of specialiteit porsche garage…[/quote]

Carrera Motors in Latem zou ik zeker aanraden in je buurt als off. Porsche garage.
                              Prijzen zijn inderdaad vastgelegd.

Anoniem

Idd mocht ik U zijn ga naar Willems. Die mensen kennen hun stiel. Wel geen officiele garage dus (porsche) afgestempeld boekje ???
                                Hangt natuurlijk af van wat U verlangt naar herverkoopwaarde maar als de auto reeds iets van leeftijd heeft is dat van minder belang.
                                Mocht het een 993 S4 zijn van eerste eigenaar met volledig afgestempeld boekje zou ik blijven naar een officiele garage gaan enkel daarvoor maar die dingen gaan ook 50000 a 60000 €. Boxters hebben zowieso niet direkt die herverkoopwaarde.
                                Je hebt ook nog boxer-motors in Bavikhove alhoewel ik denk dat zij meer oldies doen.
                                Groeten.

Over de garages kan ik niets zeggen daar ik niet van de buurt ben waar je zoekt.
                                  Wel ben ik er vrij zeker van dat de onderhoudsprijzen van de officiele Porschegarages identiek zijn .

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.