Garageverkoop allerlei

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Garageverkoop allerlei

• Maker
    Discussie
  • Beste forumers daar ik al enkele jaren gestopt ben met garage heb ik nog goed en bruikbaar gereedschap liggen zeker voor de hobby mannen .
    Heb alles wat gedocumenteerd met foto en prijs enkele foto’s volgen nog van !!

Tune-up analyzer testkast : RPM – Dwell – Amp – 12-6 Volt voor 6 of 8 cilinder . ( foto volgt ) prijs 30 €
    Diverse dopsleutels van 32 tot 12 mm als ook van 3/8 verlengstukken ratel enzv ( foto volgt ) 30 €
    2 auto steunen of poten voor onder je auto zwaarder type . ( foto volgt ) 20 €
    Set knie sleutels van 10 tm 19 mm ( foto volgt ) 25 €
    En er komt nog veel meer gedaan met werken ga rentenieren :happydance:

Attachments:
    • Kolon(1).JPG
    • Veren.JPG
    • moment.JPG
    • boormachine.JPG
    • Boloneur.JPG
    • Polijstmolen.JPG
    • polijstperslucht.JPG
    • olifilter.JPG
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • [quote=”Boxsterwalter” post=220865]OK Ghost verkocht aan u kom je hem halen of moet ik het meebrengen naar scherpenheuvel ??[/quote]
      Ik zie je in Scherpenheuvel. Daar regelen we het wel verder.

0

[quote=”bladerunner” post=220879][quote=”Ghost” post=220821]Ik wil die boren slijper wel als Luc hem niet wil.[/quote]

Geen probleem, dan breng ik mijn boren wel tot in Geel als ze bot zijn. :drink:[/quote]

Dat kan natuurlijk ook :drink:

0

Oei, direct in mijnen agenda zetten met hoogste prioriteit. Zaterdag 14 nov bloemeké voor Andrea anders :what: :what: :what:

0

Ok deepee dinsdag zet ik ook het materiaal van bladrunner en Ghost bij je af . :up:

@ The Fab je staat er slecht voor want ons madam heeft dat hier ook gelezen van diene bloemeké :happy:

0
            Ive

ik heb dat probleem met die “verzendknop” ook al een paar keer gehad. Dus geen eenmalig feit :wtf:

0

hier geen probleem met het verzenden van tekstberichten. de rode knop “verzenden” blijft mooi zichtbaar.

PS. voor mij past dinsdag perfect Walter, ik kijk er naar uit en zet de koffie klaar

0

Even na de middag bij Walter en Andrea langs geweest om de stiftslijper af te halen. Met Walter wat zitten keuvelen over zijn hobby en mijn projectje. Lekker bakje koffie gedronken en nadien eens langs zijnen 2den thuis (atelier) gepasseerd. Een ruimte om jaloers op te zijn(beam de Walter zijnen atelier maar naar Vlekkem, Scotty).
                  Bedankt voor mijn nieuw speelgoed,Walter.
                  Als ik het niet vergeet breng ik voor Andrea nen dikken bloemeké mee!

Walter had een probleem met het versturen van een PM via de pagina van de persoon naar wie hij een bericht wil sturen. Ik heb dit ook geprobeerd en er is wel degelijk een probleem.

6-11-201517-10-31.jpg

6-11-201517-11-06.jpg

6-11-201517-11-24.jpg

Wanneer je een bericht wil typen verdwijnt de “VERZENDEN” knop

6-11-201517-11-47.jpg

0

[quote=”Ghost” post=220821]Ik wil die boren slijper wel als Luc hem niet wil.[/quote]

Geen probleem, dan breng ik mijn boren wel tot in Geel als ze bot zijn. :drink:

0

OK Ghost verkocht aan u kom je hem halen of moet ik het meebrengen naar scherpenheuvel ??

0

Ik wil die boren slijper wel als Luc hem niet wil.

0
                        Ive

Bedankt Walter voor de verenspanners en de potkrik. En uiteraard voor het kopje koffie en de gezellige babbel. Mocht ik wa meer tijd gehad hebben vandaag, ‘k zou nog bij je gezeten hebben :popcorn:
                          :salut:

0

[quote=”bladerunner” post=220745]Hoe werkt zo’n Dril doktor borenslijper?[/quote]

@bladrunner , heel makkelijk ga ff op goedele of joetoeb kijken alleen zijn het prijzige machientjes zeker als je eentje met een diamant steen wil hebben !! maar dan kan je wel heel je leven boren slijpen en ben je zeker dat je ronde gaten boord :happydance: .

0

Hoe werkt zo’n Dril doktor borenslijper?

0

Borenslijper voor boren van 2 tot 13 mm is uitgerust met diamantsteen en niet met de goedkope grid steen prijs 80 € Verkocht :up:

Compressiemeters en vacuüm meter voor de 3 stuks 25 €

Potkrik 5 Ton 30€ Verkocht :up:

Kniesleutels 10 tm 19 mm 25 €

Tune-up analyzer testkast : RPM – Dwell – Amp – 12-6 Volt voor 6 of 8 cilinder . prijs 30 €

XS 650 mag ook weg deze motor is volledig met nieuwe onderdelen opgebouwd prijs 3000 €

Er komt nog wat aan , had ik niet beter een forum opendeurdag gehouden :happy:

Attachments:
                                • Borenslijper.JPG
                                • compressiemeters.JPG
                                • potkrik.JPG
                                • kniesleutels.JPG
                                • Dwelll.JPG
                                • XS650.JPG
                                0

[quote=”Boxsterwalter” post=220649]OK Fab stiftslijper verkocht .

OK Ive veerspanners verkocht stuur je nog een PM[/quote]

Ok Bladerunner poliermolen ( geef het wel met Deepee mee

Ok Harly G steunpoten .

Ok Deepee Kolonboormachien

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.