Gardameer editie mei: het reisverslag.

Home Forum Porsche Uitstappen Gardameer editie mei: het reisverslag.

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Een benadigd verteller van verhalen of reisverslagen zal ik wel nooit worden en van nature uit heb ik een probleem met notitie nemen.
      Niettegenstaande deze obstakels ga ik toch proberen om een reisverslag bij te houden.
      Voor zij die niet helemaal mee zijn: de immer sympathieke Scherpenheuvelganger en in Italië residerende Sensa911 heeft de PFB leden uitgenodigd om eens op bezoek te komen aan het Gardameer. Er werden 2 periodes voorgesteld. Eentje in mei tijdens het verlengde weekend met dank aan onze Lieve Heer en ergens in juli.
      TOTMBO had hier wel oren naar en ondanks haar reeds in het hoofd geplande week naar het zuiden van Frankrijk was er geen bezwaar. Ondergetekende had natuurlijk moeten weten dat wanneer een vrouw haar zinnen op iets heeft gezet en dat kan om de één of andere reden niet doorgaan en ze reageert daar toch niet teleurgesteld op, er ergens een addertje (lees ander plan) zit……………
      Eindresultaat: morgennamiddag vertrekken we reeds richting Italië om vanaf woensdag/donderdag de andere PFB reizigers te vervoegen. Terugkeren zullen we dan doen via het zuiden van Frankrijk waar we nog een kleine week in een gezellige B&B zullen vertoeven….:) Ik had die moeten zien aankomen natuurlijk.
      Echter ben ik van oordeel dat er slechtere dingen zijn dan een kleine 2 weken met een Boxsterje door Duitsland, Oostenrijk, Italië en Frankrijk te reizen….
      Vandaag is het D-day -1 en staan de valiezen zo goed als klaar. De totstandkoming laat ik aan uw verbeelding over maar ik denk dat het er bij iedereen wel een beetje gelijkaardig zal aan toegaan. 🙂
      Morgen om 14h30 vertrekken we samen met een andere forummer (voorlopig blijft die nog anoniem) richting het Duitse Ulm alwaar we zullen overnachten.
      Het zullen voornamelijk snelwegkilometers worden die we hopelijk zonder al te veel Baustelle und Stau op een vlotte doch veilig,verantwoorde manier zullen kunnen afwerken. Maandag belooft alvast leuker te worden omdat we dwars door Oostenrijk zullen rijden zonder gebruik te maken van snelwegen….
      Tot morgen mss.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 119)
    • PSC

Zaten jullie tijdens de MM bij Sirmione aan de route? Dat had ik moeten weten, waarschijnlijk ben ik met de Boxster nog langs jullie gereden van Desenzano naar Peschiera toe…

Wel een heel leuk reisverslag om te lezen en jammer dat ik in juni geen tijd over heb om weer naar Italië af te reizen. Had er graag bij geweest. Maar gelukkig komen er nog meer foto’s, ik neem tenminste aan dat deze bescheiden bijdrage slechts het begin is van de reportage Harley? En Drip heb ik ook nog niet gehoord.

Italian Stallion or just Mr Sensa?

image-12.jpg

Youyou

image-13.jpg

Missie geslaagd: Porsche eendjes in de badkamer: eeuwige dank aan Sensa en zijn lief vrouwtje!

image-14.jpg

@Youyou : merci voor de foto’s; ik krijg er niet genoeg van.

Voor alle andere : een cappuccino werd uiteraard alleen voor 11.00 uur ‘s morgens gedronken 🙂

@Boxsterwalter : nog Tira-mi-su horen roepen? En vooral : hoe zit dat met dat smoren???

@Yellow
            Submarine : daar reken ik op! Ik moet dit weekend is werk maken van een draadje openen voor de juli uitstap.

Mooie foto’s inderdaad!

Ik zal er zelf in juli ook wel een pak maken.

hoe meer tunnels en klappenauspuff hoe liever, vind het zelfs mooi zonder de tunnels

Prachtige foto’s Youyou ,

Kan me wel voorstellen dat je stilaan gek werd achter de 981 met klappen auspuff , krijg er nog kippenvel van als wij door de elle lange tunnels reden .

DSC_0417.jpg

DSC_0439-2.jpg

DSC_0173.jpg

DSC_0231.jpg

DSC_0076-2.jpg

DSC_0098.jpg

DSC_0067.jpg

DSC_0063.jpg

DSC_0038.jpg

DSC_0039.jpg

DSC_0018.jpg

DSC_0037.jpg

DSC_0011.jpg

DSC_0016.jpg

DSC_0002-2.jpg

DSC_0006-2.jpg

Zoals belooft hierbij een filmpje gemaakt met mijn GSM…
                                    We zaten zoals je kan zien erg goed daar in Sirmione…en geluid goed hard aanzetten hé

[video]http://www.youtube.com/watch?v=YWaULbF5kZ4&feature=em-upload_owner[/video]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 119)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.