Gat in middenconsole bij weghalen car-kit

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Gat in middenconsole bij weghalen car-kit

• Maker
    Discussie
  • bij het weghalen van de car-kit heb ik gemerkt dat er achter de telfoon console een gat zit, bestaat hier een afdekplaat voor zodat ik deze nutteloos geworden houder eruit kan laten?

mvg Geert

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Als het overtrokken wordt dan kan ik dat wel oplossen ja. No problemo.

Binnen een paar weken krijg ik normaal een 993 binnen, als die gedaan is geert dan kan ik u een exacte opgave maken voor den uwe.

@ koen van Kustom creations jij zal dat ook wel kunnen opvullen zeker als je de mijne voorziet van een nieuw lederen velletje

heb al mooi werk van jou gezien

PS deze gratis reclame trek je maar van mijn prijs-offerte hé 😆 😆 😯

grtz Geert 😉

Kurt Cockx doet dit ook:

Zeg maar dat ik u gestuurd heb.

http://www.kcr.be

Idd het gaat en ja wij hebben zo en setje om deze herstelling uit te voeren.

ik weet dat bedrijven als “spot repair” en dergelijke dit ook doen, als het gat niet te groot is, bvb van een schroefje, maar vanaf het moment dat dat gat met een boormachine gemaakt is voor bvb de kabels en dergelijke dan passen er toch al een aantal hoor…

Ben benieuwd of hiervoor een oplossing gevonden word want dit is een regelmatig weerkerend probleem…

[quote=”Pascal”:2ltojvx6]En hoe doe je dat? Bestaan daar ‘kits’ voor? Iedereen heeft wel eens zoiets voor, dus tips hier op het forum zijn welkom…[/quote]Zelf aan beginnen zou ik niet echt aanraden.
                Het gaatje opvullen met kunstof is het probleem niet.
                Maar de struktuur terug in het materiaal zetten is iets anders.
                Daarna word het behandelde deel gespoten in de exacte kleur.
                Maar elk interieur is anders van kleur door ouderdom verkleuren door zon enz… Dus is het moeilijk zelf te doen.
                Verder word er nog een coating opgezet om het werk kleurvast te houden.

En hoe doe je dat? Bestaan daar ‘kits’ voor? Iedereen heeft wel eens zoiets voor, dus tips hier op het forum zijn welkom…

Normaal gezien kan dit geen probleem zijn.
                    Kleine schade’s door uitbouw van toestellen kunnen vakkundig hersteld worden.
                    Zelfs de struktuur van het kunststof of leder kunnen in veel gevallen terug in de oorspronkelijke staat worden gebracht.Dit geld ook voor brandplekjes enz… 😉

Inderdaad 🙄 😉

gaten maken deel uit van de historie,

laten zo.

Ik vrees ervoor dat dit een gewoon bijgeboord gat is en dat je dus je middenconsole zal moeten vervangen of in de betere doe het zelf zaken naar een afsluitplaatje moet gaan zoeken dat een beetje bij de kleur van je interieur past, kan je van het gat geen foto plaatsen? dan krijgen we een beter zicht op de zaak.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.