Geboorte van een nieuwe Porschiste

Home Forum Porsche Talk Geboorte van een nieuwe Porschiste

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Bij deze zou ik jullie graag voorstellen aan een nieuwe Porschiste.
    Onze dochter kreeg de naam Tessa mee en woog bij de geboorte 4,450 kg en had een lengte van 56 cm.
    Het Porsche-virus werd voor de geboorte reeds doorgegeven en zal nu na de geboorte alom tegenwoordig zijn.
    Met de paplepel ingegeven zoals ze zeggen (het zijn hier nogal grote lepels :lekker: )
    Voorlopig zal ik nog een goede plaats moeten zoeken om de sleutels van mijn Porsche’s op te bergen, maar naar mate de jaren en het verstand vorderen zal de inwijding in het Porschistenrijk wel volgen :happydance:

Attachments:
    • IMG_2730.JPG
7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Proficiat met de geboorte van jullie dochter!

proficiat aan de ouders … :applaus:

Gefeliciteerd :applaus:

Proficiat met jullie nieuwe Porschiste.
            Qua belangrijkheid is deze geboorte superieur tov eender wat. Zelfs tov een Porsche…
            Heel veel geluk met jullie leuke meid.
            Norbocay

XXX

Proficiat met de verse spruit :up:
              Zalig dat middenvingerke 😀

hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter !!
                zo’n kleine meid overtreft zelfs een porsche: ze maakt de liefde sterker, de nachten korter, de rekeningen groter, het huis vrolijker, het verleden zachter en de toekomst mooier

Proficiat met de geboorte van je dochtertje. Dit zal waarschijnlijk één van de mooiste momenten zijn in je leven.
                  Bij deze wens ik haar een goede gezondheid en een mooie toekomst!!!

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.