gebroken darmen ;-)

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 gebroken darmen ;-)

• Maker
    Discussie
  • Bij het knutselen aan de wagen kom je steeds verassingen tegen.
    Zo kwam ik een afgebroken leiding tegen die bij nader onderzoek bleek afkomstig te zijn van de achterzijde van de luchtfilter.

Kan iemand me vertellen waar deze leiding naartoe gaat? ze vertrekt achteraan de luchtfilter en verdwijnt in de rechter wielkast. Ik vermoed dat dit een vacum leiding is.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Wim

Normaal gesproken mag dit er niks met te maken hebben.

Zou dit ook een oorzaak kunnen zijn van het haperen van d motor of heeft dit er niets mee te maken ❓

Wim

Hier een foto van wat ik bedoel.

Boven de olietank zitten 2 gaten en in een van deze gaat een slang die vertrekt vanaf achterzijde luchtfilter, die loopt dan tegen de carrosserie naar een vaatje wat daar moet hangen waar die roesplek zit.

Wim

Maar daar zit nog wat, kijk maar eens goed boven in de wielkast, net onder achterraam.

[quote=”cabrio wim” post=109564]Kijk maar eens in uw rechter wielkast wat daar zit. 😉 [/quote]

Rechter wielkast = Veel oliebazaar 🙄

hmm…
                Zal vanavond maar eens kijken

Wim

Kijk maar eens in uw rechter wielkast wat daar zit. 😉

En als het die slang is, werkt uw filterke niet meer.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.