Gebroken shiftkabel GT3

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Gebroken shiftkabel GT3

• Maker
    Discussie
  • Ik heb dus een gebroken schakelkabel in mijn GT3.
    Niets ergs dus op het eerste gezicht. Komt dit nog voor dat deze kabels breken?
    Ik heb er nieuwe besteld en hoop ze volgende week te kunnen monteren.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Zie nu pas deze topic. Heb dezelfde breuk gehad aan mijn GT3…

0

Gewoon de tijd nemen. De juiste wagen heeft de juiste koper nodig en ik zeg altijd: die is al reeds geboren 😀

Ik heb er zelf trouwens niet vaak van gehoord dat de kabel breekt. Ik weet wel dat ik de mijne nooit goed af heb laten stellen na het vervangen van de synchromesh ringen. Daardoor bleef de 2e een lastige versnelling om in te schakelen.

0

Ben ik ook aant denken.
          Aan de andere kant staan hier intussen 4 autos en 1 vrachtwagen. En wens terug een oldtimer voor de rondritten met kennissen.

0

William, I feel your pain 🙁
            Toen ik de 4S verkocht was ‘t ook van dat.
            Als je plaats hebt en het geld niet echt nodig hebt: uitschrijven en een paar jaar stallen.

0
            F

Hey William, goed dat alles nu terug werkt zoals het hoort.
              Misschien wel nog effe het slotje verwijderen van het verkooptopic tenzij je hem alsnog zoekt bij te houden waar we uiteraard niks op tegen hebben hé :drink:

0

Patrick bedankt voor de link :respekt: Mijn kabel was ook gebroken aan de versnelling bak.

De GT3 is intussen hersteld er rijd opnieuw zoals het moet.
                De verkoop kan dus eigenlijk terug open.
                Als ik echter de biedingen bedenk die ik intussen heb gekregen is het misschien zinloos.
                Hij moet niet weg en ik heb het geld NIET nodig als dat sommige zouden denken, op de bank ben je er ook niets mee :puke: :bounce:
                De meeste die contact opnemen met mij voor de verkoop denken dat precies :happy:
                Ook wil ik niet geks overnemen :happy:

0
                PB

Blijkt een kabelbreuk te zijn die wel meer voorvalt. 😉

Link naar Rennlist.com

0

Hey William, al bij al valt dat dus nog mee. En gaat de verkoop nu nog door dan?

0
                  8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.