Geen bezitter, wel liefhebber

Home Forum Stel jezelf even voor ! Geen bezitter, wel liefhebber

• Maker
    Discussie
  • Hallo, soms denk ik wel eens iets nuttigs toe te kunnen voegen aan dit forum, maar dat mag eigenlijk niet zonder voorstellen…
    Dus bij deze: Ik ben Bert 31 jaar, woon in passendale en ben groot liefhebber van klassieke porsches, vooral 911 .
    Er een bezitten doe ik niet ,en het ziet er voorlopig ook niet naar uit dat het ooit zo wordt.
    Maar die leegte probeer ik op te vullen met mijn keverproject die echt een “zondags :driver: speelgoed” bestemming zal hebben.
    Deze post ik hier niet, want het is geen porsche maar hier kun je wel een topic met veel foto’s bekijken.
    Maar de interesse is wel zo groot dat ik zonder doel alle technische details uitpluis op internet (pelican enz..) dus houd ik me ook wel wat op de hoogte over porsches.
    Dus: goeiedag en vriendelijke groetjes allemaal. 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Welkom op het forum Bert. Als ik je link bekijk kan ik alleen maar besluiten dat je gouden handen hebt. :respekt: Ik wou dat ik het ook kon. Proficiat :applaus:

amai bert, porsche of niet, je hebt blijkbaar gouden handen, keep up the good work. Zal regelmatig op het andere forum je updates eens checken.

grts christof

daarom juist ! ik zou er het geduld niet voor hebben 😆 😆

[quote=”wing67″ post=232129]Amaai zeg, heb de foto’s eens bekeken en kan niet meer zeggen dan :respekt: :respekt: :respekt: dat je dit kan, het geduld voor hebt en er de tijd voor kan vrijmaken, RESPECT man :respect2: , en welkom :D[/quote]
            Let gewoon vooral niet op te tijd waarover het project al loopt 😆

Welkom op het forum

Welkom :drink:

XXX

Welkom Bert en ferm werkje aan de Kever :up:

Hallo Keverbert, welkom.
                    Heb je link eens bekeken en kan enkel dit uitbrengen: :respekt: :first:
                    Misschien komt je droom van een porsche rijden wel uit!
                    Grts floere.

Amaai zeg, heb de foto’s eens bekeken en kan niet meer zeggen dan :respekt: :respekt: :respekt: dat je dit kan, het geduld voor hebt en er de tijd voor kan vrijmaken, RESPECT man :respect2: , en welkom 😀

techneuten en handige harries zonder Porsche zijn ook welkom Bert.
                        ik denk dat we er, zoals bedoeld, allemaal beter van worden :up:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.