geen Porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! geen Porsche

• Maker
    Discussie
  • Op vraag van de moderators, mijn voorsteltopic. Ik ben op dit forum terecht gekomen door foto’s te zoeken van de Vroemdag waar onze club ook aan deelnam.

Mijn naam is Hans Goossens, ik ben 31 en momenteel heb ik een Saab 9.3SS als daily en een ’97 Civic VTi als weekend-trackauto. Ik probeer met deze zoveel mogelijk skylimit trackdays mee te doen op Zolder, alleen is daar de laatste jaren weinig tijd voor door een bizar ploegenschema van de vriendin, eigen werk en een dochter van 3 jaar.

Foto’s van de auto’s

de VTi (sommige zijn wat ouder van een magazineshoot)

en de 9.3

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • welkom

Welkom op het forum !
        Sommigen beweren dat ik ook geen “Porsche” heb… :mrgreen:

B.t.w: heb al leuke Boxsterkes gezien voor zeer schappelijke prijzen.

Van harte welkom hier en bedankt voor d evoorstelling :drink:

Enneuh ….. ik zei het je toch 😉

[quote=”Funny” post=111924]Van harte welkom op dit forum ,bedankt om je hier voor te stellen .
          Al heb je nog geen Porsche je bent hier meer dan welkom .[/quote]

bedankt, de civic zal wel iets meer track-geörienteerd worden na deze winter. Momenteel zijn er wat koelingsproblemen tijdens langere sessies op circuit (vooral remmen).

Welkom :drink:

Welkom en euh… mooie Civic!! :wtf: :respect2:

bedankt. Ik heb mijzelf ooit beloofd een Porsche cadeau te doen, maar tegen het tempo dat mijn spaarrekening nu groeit zal dat iets zijn tegen dat mijn huis afbetaald is… 🙄

Welkom! Ferme Saab overigens 😛

Van harte welkom op dit forum ,bedankt om je hier voor te stellen .
                      Al heb je nog geen Porsche je bent hier meer dan welkom .

Wim

Welkom op dit gezellige forum Hans. :applaus:

XXX

Wlekom op ‘t forum hier, en de volgende is zeker een ‘P’… 😀

Welkom, komen mekaar daar volgend jaar hopelijk eens tegen.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.