Geen Porsche-webshop in België…?

Home Forum Porsche Talk Geen Porsche-webshop in België…?

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik heb wat Porsche cadeautjes gezocht op het internet.
    Tot mn verbazing kan ik geen Belgische Porsche webshop vinden…?, Nederlandse bestaat wel.
    Ik weet wel dat ik ook daar kan bestellen maar bestaat ie dan echt niet…?
    G
    Chiepe

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • PB

+1 (doet me aan een zekere ex mod zijn posts denken” :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zou dat geen leuke locatie zijn om is een clubavond te houden, zeg nu zelf: de combinatie mooieauto’s en een loungeke, meer moet dat ni zijn :drink:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=151713]Voor kleding in deze stijl en ook Gulf en zo (voor de Mush) kan je bij deze terecht:

Portfolio

Wijnegem bij Antwerpen.
          Moest je niets vinden , ze hebben ook een ‘Lounge / Bar’ :drink:[/quote]
          😯
          Ze verkopen daar ook auto’s…
          Amai, zo’n winkeltje zou ik graag “runnen” 😳 8)

Yup RS, is inderdaad daar, laatste naam van die winkel was Pitstop :salut: :salut: :salut:

Komende van Knokke rechterkant iets voor het kruispunt Natiënlaan en Kalvekeetdijk, is daar nu geen kastenmaker gevestigd?

[quote=”RS” post=151711]Kustlaan juist ja…maandag = rustdag dus nog niet wakker :happydance: , die op de Natiënlaan was een niet off Porscheshop waar je wel zeer veel oa Porsche artikelen kon vinden.[/quote]

Ik woon daar en ik moet toegeven dat ik geen weten heb van zo een ‘off Porscheshop’ 😯
                Waar was het gelegen?? :wtf:

Anders kan men van alles op de net kopen, hier bvb :

http://www.design911.com/Porsche/997-MKI–911–2005–08/997-Carrera-4-2005–/Clothing—Gifts—Keyrings/pt64_-cma81-cmo117-ct341/
                http://www.porscheshop.co.uk/acatalog/porsche_clothing_baseball_caps_selection.html

XXX

Voor kleding in deze stijl en ook Gulf en zo (voor de Mush) kan je bij deze terecht:

Portfolio

Wijnegem bij Antwerpen.
                  Moest je niets vinden , ze hebben ook een ‘Lounge / Bar’ :drink:

Kustlaan juist ja…maandag = rustdag dus nog niet wakker :happydance: , die op de Natiënlaan was een niet off Porscheshop waar je wel zeer veel oa Porsche artikelen kon vinden.

[quote=”RS” post=151707][quote=”911cabriog50″ post=151672]gesloten? ben vorige week zaterdag in de *porsche design winkel gaan kopen :coolness:
                      die winkel is overgenomen, maar de verkoper is nog steeds dezelfde[/quote]

Heb het niet op die in de Zoutelaan, die is er idd nog klopt, maar over deze langs de Natiënlaan.[/quote]

Niet in de Zoutelaan maar wel de Kustlaan 🙄

Dat is een PORSCHE DESIGN winkel, dus een merk die vroeger niets met de wagenbouwer te maken had (behalve dat het familie was van Porsche) en nu wel in handen is van de wagenbouwer Porsche.

Ze maken NIET de “Driver’s Selection” en verkopen het dus ook niet (dat is in feit goedkopere merchandising spul dan Porsche Design)
                      Daarvoor moet je bij Porsche zelf zijn dus bvb bij de PC (Porsche Center) op de Natieenlaan, ze hebben daar wat van de merchandising van Porsche maar meestal hebben ze niet wat je zoekt :what:

Er is nooit een andere plaats op de Natieenlaan geweest, maar de PC is wel maar 2jaar in zijn nieuw gebouw.

Dus best bij de invoerder gaan.

[quote=”911cabriog50″ post=151672]gesloten? ben vorige week zaterdag in de *porsche design winkel gaan kopen :coolness:
                        die winkel is overgenomen, maar de verkoper is nog steeds dezelfde[/quote]

Heb het niet op die in de Zoutelaan, die is er idd nog klopt, maar over deze langs de Natiënlaan.

Het jasje komt uit de Driver’s Selection.
                          zie bv. http://www.porschecentrumeindhoven.nl/shop/voor-hem/jacks/heren-racing-jack–steve-mcqueen/

In de winkel in Knokke zal dat niet te koop zijn, enkel bij dealers. Ik heb vroeger eens naar Knokke gebeld ivm een kledingstuk en toen de uitleg gekregen dat Driver’s selection niet hetzelfde is als Porsche Design.
                          Dus best eerst eens bellen.

hahhaaa, ik ga er even kijken voor het blauwe jasje zoals hierboven…
                            Merci vd tip!
                            G
                            Chiepe

Klopt, dit is wel een winkel waar enkel nieuwe *porsche design, kleding, accessoires, reistassen, uurwerken etc worden verkocht, geen tweedehands zoals blijbaar er ergens vroeger ook in Knokke was, da wist ik zelfs niet
                              succes, koop er musschien eerst vlug ook een portefeuille want er liggen zoveel leuke dingen en voor je het weet is je portefeuille leeg :happydance:

is het deze…?

Schermafbeelding2013-12-16om07.12.43.png

Bedankt voor de tips!
                                  Adres van winkel in knokke…?
                                  Merci
                                  G
                                  Chiepe

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.