Geen Porsche-webshop in België…?

Home Forum Porsche Talk Geen Porsche-webshop in België…?

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik heb wat Porsche cadeautjes gezocht op het internet.
    Tot mn verbazing kan ik geen Belgische Porsche webshop vinden…?, Nederlandse bestaat wel.
    Ik weet wel dat ik ook daar kan bestellen maar bestaat ie dan echt niet…?
    G
    Chiepe

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • gesloten? ben vorige week zaterdag in de *porsche design winkel gaan kopen :coolness:
      die winkel is overgenomen, maar de verkoper is nog steeds dezelfde

[quote=”cabrio wim” post=151576]In Knokke zat er toch eentje, of is dit al passé.[/quote]

Idd, al een redelijk tijdje geleden gesloten.

Heb onlangs een polo besteld bij Porsche in Drogenbos. En …daarna weer gaan wisselen voor een andere maat. (Tja, bij een geschenk is het altijd wat gissen naar de maat. :sleep:
          Echte webshop ware uiteraard veel beter, maar zoals hierboven al gemeld, we lopen op dat vlak achter in België. :bounce:

die van Knokke bestaat nog want ben er vorige week men nieuwe portefeuille gaan kopen, men andere hield immers men geld niet meer bij :bounce:

voor zij die nog op zoek zijn naar een echt Porsche uurwerk, t’is er de moment want ze geven dik 40% korting op de uurwerken, heb maar vlug eerst de portefeuille gekocht of t’was weer om zeep :relaxman:

PB

Naar wat ik kan zien is dit de ref: WAP 809 00S- EN HIER JE MAAT invullen 0E

ik ben eigenlijk op zoek naar dit jasje…
                …dat ik eventueel éénvoudig kan omwisselen indien het me niet zou “fitten” … vandaar nationaal!

Schermafbeelding2013-12-15om16.25.56.png
                G
                Chiepe

deze is er maar meer voor klassieke (occasie) onderdelen

Wim

In Knokke zat er toch eentje, of is dit al passé.

PB

Zelf bestel ik alles gewoon via mail bij de OPC, krijg je netjes een mail / sms terug wanneer het beschikbaar is bij hen. 😎

Klopt jammer genoeg 🙁

Maar onlangs bestelde ik iets op de Nederlandse webshop (Eindhoven) en dat loopt vlotjes. Je stuurt best wel een mailtje zodat men je de IBAN gegevens kan doorsturen want online betalen lukt helaas ook niet (enkel Nederlandse banken).

:popcorn:

Voor zo’n dingen is Belgie (in het algemeen) echt wel onderontwikkeld…

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.