Geen sex en Palm

Home Forum Zeverhoekje Geen sex en Palm

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Even afgesplitst van Geert zijn draadje, want dit gaat totaal niet over Porsche. 😆

Planning is om morgen te gaan, en ziet er dan wat beter uit.
      In Nederland stond maar liefst meer dan 1000km aan files. 😯

Bijkomend probleem was dat ik om 15.00 uur in het ziekenhuis moest zijn, en als je dan wat uren file hebt, gaat de tijd echt wringen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
      • [quote=”porschky” post=118351]tja, ik hoop ook dat alles goed gaat! Zit er wel vaak aan te denken moet ik zeggen… :|[/quote]

+1

tja, ik hoop ook dat alles goed gaat! Zit er wel vaak aan te denken moet ik zeggen… 😐

Veel sterkte morgen Wim.

@ Wim

Veel sterkte morgen, we duimen voor je!

En Wim hoe staan de zaken?

[quote=”WES-RS” post=117768]Veel sterkte Wim en een spoedig herstel! Die Palm en sex kun je naderhand nog wel inhalen. Zelfs gecombineerd! :mrgreen:[/quote]

kurkje wel afhalen Wim :mrgreen: je zou anders wel eens terug moeten voor de andere kant :mrgreen: SORRY :mrgreen:

Veel sterkte Wim en een spoedig herstel! Die Palm en sex kun je naderhand nog wel inhalen. Zelfs gecombineerd! :mrgreen:

veel beterschap Wim.

en zoals je merkt zullen de jongens wel voor de palm zorgen :respekt: heb wel nog niemand suggesties zien geven voor het andere probleem :engeltje: ken je vrouw niet dus zie ook het probleem niet hé :geek:
                          het allerbeste Wim.

PB

Ge wilt diene mens zich in een coureurstenueke laten wringen? Gij se Sarkast! 😆 :happy: :relaxman:

Sterkte Wim!

Misschien kan ik je hier mee opvrolijken…
                              https://plus.google.com/photos/108556383060319294758/albums/5833414167042269137

Veel beterschap Wim, en laat de verpleegsters gerust.

[quote=”cabrio wim” post=117665]
                                  En voor de rest forumleden: bedankt voor de steun, maar jullie zijn van mij nog niet af hoor. :relaxman:[/quote]

That’s the spirit!
                                  Hou je taai Wim!

veel beterschap Wim en die palm die brengen we wel :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.