Geen sex en Palm

Home Forum Zeverhoekje Geen sex en Palm

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Even afgesplitst van Geert zijn draadje, want dit gaat totaal niet over Porsche. 😆

Planning is om morgen te gaan, en ziet er dan wat beter uit.
      In Nederland stond maar liefst meer dan 1000km aan files. 😯

Bijkomend probleem was dat ik om 15.00 uur in het ziekenhuis moest zijn, en als je dan wat uren file hebt, gaat de tijd echt wringen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
      • Gelukkig maar ❗

Wim

Is binnen en opgeslagen Sigrid, en bedankt hiervoor. 8)

En voor de rest forumleden: bedankt voor de steun, maar jullie zijn van mij nog niet af hoor. :relaxman:

Dit zijn de dingen die mensen die om je geven niet graag lezen.
            Waardeloos, net of je niet al genoeg aan je lijf hebt gehad 🙁

Ik duim voor je en kom je rust een keer verstoren.

Als bijlagen de “originelen” van de stukken die je zondag hebt gekregen van Willem.
            Het is allemaal naderhand iets anders geworden, maar nu kun je ze opslaan op je pc 😉
            Kan bestanden niet toevoegen ruzie , wat is dat voor flauwekul 😯
            Mail het wel.

Draag goed zorg voor jezelf, Wim.
              Zal duimen !

Rufie.

heel veel sterkte wim,
                en dat je maar snel mag opknappen en weer lekker een pintje kan pakken.

groetjes uit pijnacker.
                ook sterkte voor je vrouwtje en natuurlijk timo. 😉

veel sterkte hé Wim!
                  En… onkruid vergaat niet, zelfs niet in NL… :mrgreen:

Stel het goed Wim en een snel herstel wensen we u .De Palm die houden we ondertussen wel fris . :drink:

He Wim ,weet je wat ze zeggen :onkruid vergaat niet dat verschiet enkel wat 😉 .
                      Na de verplichte rust help ik jou die bak palm soldaat maken . :lekker:

Hou de moed erin .

[quote=”cabrio wim” post=117583][quote=”911_NL” post=117567]
                        … dus hup! van het forum af en met een bakske Palm naar bed !!![/quote]

Met gescheurd buikvlies is dit op het moment ook niet zo prettig. 😆

Dus ik blijf wel kalm met wat palm. ;)[/quote]

Zeg Wim ik hoorde al een tijdje niets maar dit is niet echt lekker 😳
                        Ach dat sex is maar een hoop gedoe op onze leeftijd, this net fietsen je doet het nog wel maar niet zoveel meer 😳
                        Veel sterkte de komende tijd, wij komen ook al teveel in het Zkh en ze gaan al jij en jou tegen ons zeggen en dat is foute boel :mrgreen:

Gr van ons

Ik kan hier en nu niet veel anders dan je heel veel sterkte wensen en een spoedig herstel Wim. Naja, als extra wens ik je heel lelijke verpleegsters toe Wim. Zodat het met die sex geen probleem hoeft te zijn. :mrgreen:

[quote=”cabrio wim” post=117583]

Dus ik blijf wel kalm met wat palm. ;)[/quote]

Van teveel sex zekers Wim???

‘t Stopt ook nie bij u hé!!! Zeker niet om jaloers op te zijn, wel op uw altijd even positieve houding!!!!!

Ook nu weer komt het weer goed!!!

Wim

[quote=”911_NL” post=117567]
                              … dus hup! van het forum af en met een bakske Palm naar bed !!![/quote]

Dus ik blijf wel kalm met wat palm. 😉

veel beterschap gewenst en laat u maar soigneren é 😆

Veel beterschap toegewenst ! :drink: :drink: :drink:

Draag dan zolang een bakske Duvel !

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.