Geen sex en Palm

Home Forum Zeverhoekje Geen sex en Palm

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Even afgesplitst van Geert zijn draadje, want dit gaat totaal niet over Porsche. 😆

Planning is om morgen te gaan, en ziet er dan wat beter uit.
      In Nederland stond maar liefst meer dan 1000km aan files. 😯

Bijkomend probleem was dat ik om 15.00 uur in het ziekenhuis moest zijn, en als je dan wat uren file hebt, gaat de tijd echt wringen.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)
      • Spoedig herstel Wim

Sterkte en een spoedig herstel, Wim

Mvg, Guy

[IMG]http://i386.photobucket.com/albums/oo302/morris52/nursepalm2_zpsd7b595e6.jpg[/IMG]

Ook vanuit hier sterkte en alvast succes met het herstel ❗

[quote=”cabrio wim” post=117495] en daarna 10 weken totale rust, zelfs geen seks of een bakske palm dragen. 😥 ;)[/quote]

Amai, je hebt nog 9 dagen voordat je onder het mes gaat … dus hup! van het forum af en met een bakske Palm naar bed !!!

… succes met de operatie en een spoedig herstel voor daarna, Wim

Wim, beterschap kerel.
                En 10 weken geen seks is vrij normaal. Doe je het vaker ben je volgens mij een nymfomaan. En die palm kan ook in het infuus dus dat mag het probleem niet zijn. :drink:

Veel beterschap toegewenst !

Het allerbeste gewenst Wim!!! Succes!!!

S2

Veel beterschap!

Hoi Wim, van die 1000Km file had ik ook gehoord ja, maar van jouw operatie, de palm en de sex nergens iets gelezen :happy:

Ik wens je een zeer snel herstel, en laat die PALM aub brengen door de verpleegstertjes als het kan, tussendoor… 😀

straks spoedig herstel gewenst wim
                          en we drinken van de zomer wel een lekker palmke
                          op een meeting

Na de operatie hopelijk snel thuis.
                            Verzorg u dan maar goed beste Wim.
                            De rest komt dan wel vanzelf…
                            Er is nergens haast bij

Spoedig herstel gewenst

Wim sterkte en een goed herstel. Arme Ria, 10 weken geen sex, gelukkig kan ze dat compenseren met een extra palmke 😉

Wim

Bedankt voor de steun heren, en vandaag bericht gekregen dat ik mij om 7uur30 de 25ste januari mag melden in Oostburg.

PB

Dat palm probleem is geen punt, dat los ik wel op,
                                  moet je me alleen maar zeggen waar ik hem kan ophalen. :mrgreen:

Wat je operatie betreft, daar sta je alleen in, maar wel met onze mentale steun!

Alvast sterkte en een spoedig herstel Wim!
                                    Voor diene Palm kan wel een oplossing gezocht worden denk ik 😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.