Geen sex en Palm

Home Forum Zeverhoekje Geen sex en Palm

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Even afgesplitst van Geert zijn draadje, want dit gaat totaal niet over Porsche. 😆

Planning is om morgen te gaan, en ziet er dan wat beter uit.
      In Nederland stond maar liefst meer dan 1000km aan files. 😯

Bijkomend probleem was dat ik om 15.00 uur in het ziekenhuis moest zijn, en als je dan wat uren file hebt, gaat de tijd echt wringen.

8 reacties aan het bekijken - 61 tot 68 (van in totaal 68)
      • door dat ‘geen seks en ook geen bak Palm mogen dragen’-gedeelte ben ik even in de war: ben jij het nu of je vrouw die onder het mes moet? 😀 :mrgreen: Maar alle gekheid op een stokje, uiteraard ALLE voorspoed gewenst amigo!!!!!

Of ik kom persoonlijk een bakske brengen! :lekker: :lekker:
          Succes makker en een spoedig herstel!

[quote=”cabrio wim” post=117495]Is positief voor de operatie, dus mag onder het mes, en daarna 10 weken totale rust, zelfs geen seks of een bakske palm dragen. 😥 ;)[/quote]

Alvast sterkte van hieruit Wim.
            Wat de Palm betreft, die kan je ook één voor één halen hé 😉

[quote=”cabrio wim” post=117495]zelfs geen seks of een bakske palm dragen. 😥 ;)[/quote]
              Wat??
              Zelfs geen bakske Palm dragen??? 👿

Nu even serieus…
              ‘t Allerbeste gewenst en heel het forum duimt dat je asap weer de oude bent! :respect2:

Wim

[quote=”Gette” post=117450] Op een paar dagen zal het wel niet aankomen zeker, wij zijn nu al zo lang aan het knutselen :D[/quote]

Deze morgen spulletjes weg gebracht, en was zeer rustig op de baan, zelfs de ring was totaal vrij.

Even voor de mensen die willen laten passiveren, het geel gaat eruit, dus kan straks alleen maar in blauw gedaan worden.

En dat is niet alleen bij ons maar ook in België

Wim

Is positief voor de operatie, dus mag onder het mes, en daarna 10 weken totale rust, zelfs geen seks of een bakske palm dragen. 😥 😉

ik weet het nog zo niet Bert; de laatste keer dat ze tegen mij gezegd hebben dat “de test positief was” bleek dat toch niet zooo leuk te zijn! 😀

Bijkomend probleem was dat ik om 15.00 uur in het ziekenhuis moest zijn, en als je dan wat uren file hebt, gaat de tijd echt wringen.

Zulke dingen lees ik niet zo graag!
                      Hopelijk was het voor positief nieuws 😐

8 reacties aan het bekijken - 61 tot 68 (van in totaal 68)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.