Geen tijd verspillen is mijn leuze

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Geen tijd verspillen is mijn leuze

• Maker
    Discussie
  • http://www.kapaza.be/detail/3432349/Por … rga_2.html

Ik bel op die advertentie gisteren en maak een afspraak.
    Hij stelt zelf voor vandaag om 14H langs te komen want dan heeft hij tijd.
    Vermits ik een paar uur moet rijden om daar te geraken vertrek ik op tijd. Als ik 40 min. onderweg ben belt die om te zeggen dat hij pas een paar uur later kan. Zijn zin “geen tijd verspillen is mijn leuze” is dan alleen voor hem geldig vermoed ik.
    Ik hem gezegd dat hij zijn autoke mocht houden.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • anders wel lage prijs voor een 964 Targa met die km stand

0

[quote=”the body docter”:rgzkdjew]heb ooit voor zo ne konijn mijn auto pertotal gereden

hij moest en kwamdiedag naar mijn autokijken

dus ikke die dag dus naar de garage gereden voor niks daar uren zitten wachten en opdeterug weg nhaar huis kwamdaar een zot over een kruispunt gevlogen en[size=150:rgzkdjew] boem[/size] daar ging ie

resultaat mijn autopertotal[/quote]

Amai , das wel vreet pech hebben zeg.
        Dat is me wel bespaard gebleven. Maar ik heb wel 70 euro weggesmeten.
        Ik heb mijnen BMW 645 verkocht en ze komen die morgen halen. Ik dacht dus nog een laatste keer te profiteren van die wagen en heb dus 70 euro erin gekapt om heen en terug te geraken. Ach , de nieuwe eigenaar kan er maar goed mee zijn.

Off topic: Ik dacht die BMW nu nog eigenlijk niet te verkopen maar vreesde dat ik er lang ging over doen en heb dan maar nu al is een adv. gezet op autoscout. Ik had direct 3 ernstige kanditaten en na een paar dagen voorschot ontvangen. En morgen is hij weg 😥
        In ieder geval is de weg nu helemaal vrij om de turbo geleverd te krijgen in April.

0

heb ooit voor zo ne konijn mijn auto pertotal gereden

hij moest en kwamdiedag naar mijn autokijken

dus ikke die dag dus naar de garage gereden voor niks daar uren zitten wachten en opdeterug weg nhaar huis kwamdaar een zot over een kruispunt gevlogen en[size=150:ufickkbq] boem[/size] daar ging ie

resultaat mijn autopertotal

0

Zo zijn er wel meer.
            Anders had ik nooit de 968CS leren kennen en reed ik nu met een 930 .
            Ook die mocht van mij de wagen houden na een mondelinge verkoopsovereenkomst ineens uit te stellen (net voor de aanbetaling) daar er misschien de wek erop nog iemand zou komen kijken die misschien toch meer gaf dan we afgesproken hadden.

0

‘t is ni waar…??!!!…en je keek er toch wel naar uit, niet…

spijtig van zijn reactie…slecht zaken doen 😕

0
            5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.