gegroet

Home Forum Stel jezelf even voor ! gegroet

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

Ben reeds een jaar lid ofzo, maar heb me niet deftig voorgesteld. Naar goede gewoonte, bij deze..;

Op mijn 27ste had ik mijn droomwagen gekocht. Een Porsche Boxster 2.5 van 97 met 45.000km op de teller. Ondertussen heb ik hem al die tijd als dagdagelijkse wagen gebruikt en heb nu 175.000km. Door gezinsuitbreiding is mijn Boxster verhuisd naar de garage en komt hij enkel buiten bij goed weer en als ik alleen onderweg ben natuurlijk. Ik plan hem nog lang bij te houden en hem te gebruiken voor pure quality time…

Grtz

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Welkom ! Inruilen voor een 996, dan kan je gezinnetje nog wel enkele jaren mee…..

welkom :drink:

Welkom !

Welkom :driver: :driver: :driver:

Nogmaals welgekomen met de Boxster :up:

Van harte welkom Boxster-collega !

Goed gebold met die car.
                  Welkom alvast en heu … [sub]foto’s[/sub]
                  ciao,
                  Luc

Welkom en blijkbaar al veel :driver: plezier gehad.
                    Maar er is maar 1 ding belangrijk: foto’s :happy:

XXX

Welkom hier, we vragen steeds om u serieus voor te stellen en dan schrijven de mensen een tekstje.
                      Eigenlijk willen we vooral foto’s en dan een beetje uitleg 😀 😀 😀

Van harte welkom hier ( officieel dan toch :happydance: )

Welkom!!! Heeft er al iemand om foto’s gevraagd? :sarcastisch :mrgreen:

Welkom, zo af en toe dan toch maar alleen op pad!!

welkom

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.