Gegroet iedereen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Gegroet iedereen

• Maker
    Discussie
  • Gegroet iedereen,

Eindelijk heb ik me eens lid gemaakt van dit forum, was al een tijdje lid van de Nederlands variant…

Altijd leuk om samen Porsche ervaringen te delen of elkaar te helpen via deze manier.

Of om eens samen te rijden is dit ook een makkelijke manier om af te spreken

Ik ben woonachtig in het Antwerpse en heb de Porsche microbe ook flink te pakken. En algoe is hier geen remedie voor! 😀 hahaha

Ik zelf ben verknocht aan mijn sctje van 82.

Dus als er iemand eens graag samen rijd…

Groetjes

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Hoi sensa911 idd is de datum wat moeilijker met de autoloze zondag, maar onze route loopt overal juist langs de autoloze zones. Al een geluk anders zou dit jammer zijn… :think:

Idd elke reden is goed om over onze Duitse scheurijzers te praten. Hehe :up:

Welkom Stoffel, hier eentje van op de Parking … (in ‘t Stad moogt ge binnenkort toch niet meer rijden :engeltje: )
        We kijken uit naar de foto’s.

Apen Brussel Apen, mooi initiatief! Maar ik ben bang dat de datum een beetje slecht uitkomt. Maar laat je dat er niet van weerhouden om te blijven organiseren :respekt: . Hou de kalender in het oog en prik een datum die nog vrij is! Fritten gaan eten of gewoon een koffie gaan drinken of wat fotokes laten pakken zijn eigenlijk gewoon excuses om mekaar nog een keer te zien en ongedwongen over P te praten.

welkom 😀

XXX

Welkom Stoffel, hier nog ene van ‘t Stad 😀 😀 😀

Oké ik zal eens wat foto’s bij elkaar zoeken 😉

Welkom op Het Vlaamse PF :up: en voor rondritten houd je gewoon de evenementen pagina in de gaten.

welkom met je mooie wagen, alleen willen we fotootjes hé :up:

Hoi Harley,

Eigelijk niets buiten dat we met een paar vrienden, zelf een dagtripje in elkaar hebben gestoken.

Antwerpen Brussel Antwerpen met eten bij. Hehe

Anders graag!

We zoeken ook nog mensen.

Groetjes

Welkom Stoffel!
                      Wat houd je tegen om zondag naar Sint-Pietersleeuw af te zakken? :coolness:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.