geheugenstand zetel

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 geheugenstand zetel

• Maker
    Discussie

• stevenheydens
    Deelnemer

De *porsche is binnen geweest voor nieuw deurslot en alarm unit. Gaf blijkbaar steeds terugkerende foutmeldingen. Nu dat dit probleem opgelost is heb ik een discussie met mijn wagen. Hij zet steeds de zetel in geheugenstand 1 en ik krijg die geheugenstand niet veranderd. Hoe kan ik die resetten of instellen? Ik heb al een jaar geleden een handleiding besteld maar ze is nog steeds onderweg. Betreft 996 4S van 2002. Thx alvast.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • Bij mij is dit na enkele keren gelukt. Stoel en spiegels blijven staan nu. Eerste keer bad stoel zich verzet en daarna de spiegel nog een enkele keer maar dit is nu blijvend opgelost.
        Thx to deepee. :up:

hallo iedereen,
          sinds ik een nieuwe sleutel bij P had besteld hebben ze waarschijnlijk het geheugen van de stoelen en spiegels gewist.
          Sindsdien kan ik niets meer instellen in het geheugen, zelfs na het compleet wissen daarvan!
          maw, iedere keer dat ik de deur via de afstandsbediening opent, zet zich alles terug in fabrieksinstelling 🙁
          Ben ermee nr Porsche geweest maar ze wisten ook niet direct wat te doen, na 2 uren aan zitten te prutsen…
          Het enige dat eventueel zou werken is door de zetel eruit te halen en de geheugenmodule gedurende een aantal uren volledig te ontkoppelen.
          Dat heb ik nog geen tijd voor gehad dus momenteel is het nog steeds hetezelfde miserie…

Het enige wat je kan doen om te beletten dat de stoelen + spiegels zich automatisch terug in fabrieksinstellingen zetten is, wanneer je de deur met de afstandsbediening opent, dan snel de deur met je hand openen en dan terug op het knopje op het afstandsbediening drukken, dan blijft alles staan…

Mocht iemand gevonden hebben hoe je dit kan oplossen zonder je auto een halve dag te moeten missen, graag dan je antwoord 😉

Hallo, eigenlijk heb ik het zelfde probleem .De zetel zet zich steeds terug in de stand van de verkoper.Door op stand 1 te blijven drukken zet deze zich nu op mijn positie.
            Welk ik graag had gehad bij het openen van de deur.
            Heb jij dit geheugen kunnen aanpassen.
            Mvg Jacques

hey, heb een 996 4S cab en ik heb juist hetzelfde probleem na het bestellen van een nieuwe sleutel bij P…
              alles is geresset maar ik krijg het nietmeer ingesteld.
              iedere keer dat ik de deur opent met de afstandsbediening zet de zetel, spiegels zich in fabrieksstand! grrrr…
              Het enige dat helpt is: door openen en snel opnieuw op afstandsbedieningknop drukken en dan blijft alles staan.
              Bij P zeiden ze dat ze gans het systeem zouden moeten loskoppelen voor een aantal uren en dan opnieuw proberen!
              Heb geen zin om mij auto daar een ganse dag te laten staan…

wie kan mij helpen aub???

thanks

Bedankt : :up:
                zal dit eens in orde brengen.

instellen/overschrijven/wissen geheugen autozetels 996

zetels996mem.jpg

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.