Geholpen – Autoradio CD voor 993

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Geholpen – Autoradio CD voor 993

• Maker
    Discussie
  • Als upgrade voor mijn radio BREMEN in mijn 993 ben ik op zoek naar een recentere radio/CD met liefst bluetooth
    Mocht iemand er een hebben liggen, hoor ik het graag

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Deze staat wel heel erg mooi in de 993 

Ik heb hem direct besteld. Mijn 993 was af fabriek ook uitgerust met de originele Blauwpunkt Bremen radio (optie334), maar die werd in de loop der jaren vervangen door een opvolger.
      Die vliegt er nu weer uit.
      Back to ” Original” 🙂

Als je wil dat hij past in je interieur, dan kan ik je de nieuwe Blaupunkt Bremen SQR 46 DAB aanraden. Geen lelijke schermen die helemaal niet passen in zo’n auto, geen peperdure Porsche Classic PCCM (die ook een onwerkbaar lelijk scherm heeft).
            Maar DAB+, Bluetooth, FM/AM, in een proper kleedje, verlichtingskleur in te stellen zodat het overeenkomt met de rest in je auto, etc. (geen CD, maar heb je dat nog nodig?)

https://blaupunkt.com/product/bremen-sqr-46-dab/

Ik heb de mijne op amazon gekocht, er is af en toe wel eens een actie. Voor DAB kun je de bijgeleverde antenne om op de voorruit te kleven gebruiken, of alternatief een antenneversterker die je bestaande antennesignaal gebruikt (en dus geen extra op te kleven antenne nodig!).

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.