Gekke pinker syndroom

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Gekke pinker syndroom

• Maker
    Discussie
  • Sinds de schokdempers achteraan vervangen werden, pinkt de 996 -soms- heel snel als ik de linkse pinkers opzet. Naar rechts pinken gebeurt aan het normale tempo.
    Ik vermoed dat die schokdempers daar helemaal niets mee te maken hebben en soms doet hij helemaal normaal maar dus af en toe een nerveus geflikker links…

Iemand ‘n idee ? Ik heb de indruk dat de rest van de electronica naar behoren werkt.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • idd de hele unit losklikken en uitschuiven. gaat snel en is absoluut niet moeilijk, er weer in kan soms wat minder vlot gaan.
      lampje van de pinker langs de onderkant van de unit met een kwartslag uitdraaien als ik me goed herinner.

Idd, nu gezien dat linker pinker in het voorlicht niet werkt. Makkelijk zelf te vervangen ?
        Als ik zo eens kijk op YT is dat het hele lichtblok eruit ?

PB

Sluit zeker je pinkerrelais niet uit. 🙂

Als hij snel knippert brand de pinker dan wel ? Is meestal teken dat lampje kapot is of slecht kontakt maakt

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.