Gekleurde wielnaafdeksels

Home Forum Zeverhoekje Gekleurde wielnaafdeksels

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen’

Kan iemand ons helpen aan gekleurde wielnaafdeksels voor een Carrera sport design 19inch velg?

Grts steph997

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Nu je voorstelling er is gekomen mag dit opnieuw open .

Steph van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum .
        Ik ga ervan uit dat je een 997 bezit .
        Graag hadden we van jou een korte voorstelling gehad !Dit in een nieuwe topic stel jezelf voor .

We gooien dit draadje even op slot tot we je voorstelling hebben gelezen .

Hallo iedereen,

Zou iemand me kunnen helpen waar ik me ik me kan voorstellen
            Want het is totaal nieuw voor me aangezien het onze eerste porsche is!!
            Zou zeker niet onbeleefd willen overkomen en zal me vanavond eens voorstellen
            Met info over de wagen:-)

Groetjes Stephen

ik las hier de afgelopen weken toch dat de eerste posts van een nieuwgeregistreerd lid moeten goedgekeurd/vrijgegeven worden door een moderator?
              hoe is deze er doorgeglipt zonder een beleefd woordje introductie

oh ja, trouwens welkom hier en euh …die centercaps zijn universeel concaaf sinds eind jaren negentig en overal verkrijgbaar van origineel tot chinees namaak, bij de dealer en optinternet.

Dag Steph997,
                Welkom op ons forum! :first:
                Graag een korte voorstelling van jezelf/wagen in het daarvoor bestemde topic :up:

Ook welkom en een goeie morgen :coolness:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.