gekocht

Home Forum Porsche Talk gekocht

• Maker
    Discussie

• tom

beste porschisten

vrijdag nog naar 2 auto’s gaan kijken eeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn jawel gekocht
      een 911 targa van 1984 rood van kleur en zwart lederen interieur.
      dinsdag ga ik hem afhalen en ga er direct mee naar de keuring
      ik zou hem met de autotrailer naar de keuring voeren, kan ik deze wagen op de keuring aanbieden zonder nrplaten ?
      zou hem ook een groot onderhoud willen geven , staat dat ergens beschreven wat er dan allemaal moet gebeuren ?
      foto’s volgen zenne

mvg tom

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • F

[quote=”tommeken” post=161147]voila de P gaan halen en gekeurd en verzekerd op dinsdag vandaag gingen de papieren mee naar DIV en hopelijk morgen mijn kleine nr plaat zodat we dit weekend al eens kunnen gaan rijden :happy:
        geen enkele opmerking op de keuring das al een goe begin he :happydance:
        nu nog eens zoeken achter een km teller ipv een mph als er iemnd ene moest liggen hebben laat het maar weten[/quote]

Misschien eens informeren wat de ombouw van MPH naar KM kost?
        Aangezien de plastic tandwielen na verloop van tijd stuk gaan is een ombouw met ineens nieuwe tandwielen misschien nog een betere oplossing?
        Je kan altijd eens informeren bij Jan Van Gorp (Geel). Heb niet direct z’n gegevens bij de hand maar effe zoekfunctie van forum gebruiken en je weet het zo. :salut:

En direct in de regen 😯
          Oppassen met de gasvoet hé ❗
          Veel plezier en veilige kilometers .

tom

jep deze morgen om 10u facteur aan de deur met de nrplaat heb er deze namiddag al 86km mee gereden :driver:

:happy:

Gaat nog steeds snel hoor. 2 weken geleden op dinsdagochtend aangevraagd en op woensdag geleverd…..(de platen, eh)
              We zullen duimen voor je!

ik heb altijd mijn platen de dag nadien ontvangen, zowel men O-plaat als de gewone, de laatste was wel in oktober dus zou wel is kunnen dat het nu veel langer duurt, een vriend heeft idd ook dik drie weken moeten wachten :bounce: hopelijk heb je ze vandaag hé, dan kan je dit weekend al beginnen genieten, veel veilig rijplezier :happydance:

Ik had mijn O-plaat in 2 Dagen :happydance:
                  Wel een maand of 4 geleden :happy:

hopelijk verloopt het bij jou sneller, je hebt een prachtwagen en alleen er naar kijken in het w.e. zou sneu zijn maar niet getreurd, hoe langer je moet wachten hoe meer je hem kan bewonderen en afstoffen :up:

Ik heb een 14 dagen moeten nagelbijten voor ik men o plaat in ontvangst kon nemen.

roy

hmm denk nie daj zo rap u nummeprlaat ga krijgen :p.
                        Men schoonbroer heeft ze vorige week ontvangen heeft er 3 weken mogen op wachten.

tom

voila de P gaan halen en gekeurd en verzekerd op dinsdag vandaag gingen de papieren mee naar DIV en hopelijk morgen mijn kleine nr plaat zodat we dit weekend al eens kunnen gaan rijden :happy:
                          geen enkele opmerking op de keuring das al een goe begin he :happydance:
                          nu nog eens zoeken achter een km teller ipv een mph als er iemnd ene moest liggen hebben laat het maar weten

:first: proficiat, ik heb krak dezelfde Indisch ‘rode targa uit 1986 weliswaar. superbolide!

:up:

nice car, goed dat de laatste keuring bij verellen in geel gebeurd is want zo een amerikaas model blinkt meestal, in de usa hebben ze er wel een gewoonte van gemaakt om wagens vol plamuur snel in een nieuwe lak te steken en laat je je verleiden en nadien komt de miserie… die zal jou zeker niet overkomen, veel plezier met jouw mooie aankoop :first:

met ducktape
                                  kan python
                                  ook mee doen hoor
                                  :drink:

tom

allemaal bedankt voor de fijne reacties morgen gaan afhalen en direct naar de keuring woensdag nemen ze mijn papieren mee naar div dak zeker vrijdag mijn platen heb he :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.