gekocht

Home Forum Porsche Talk gekocht

• Maker
    Discussie

• tom

beste porschisten

vrijdag nog naar 2 auto’s gaan kijken eeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn jawel gekocht
      een 911 targa van 1984 rood van kleur en zwart lederen interieur.
      dinsdag ga ik hem afhalen en ga er direct mee naar de keuring
      ik zou hem met de autotrailer naar de keuring voeren, kan ik deze wagen op de keuring aanbieden zonder nrplaten ?
      zou hem ook een groot onderhoud willen geven , staat dat ergens beschreven wat er dan allemaal moet gebeuren ?
      foto’s volgen zenne

mvg tom

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
      • [quote=”targa?” post=160721]Mooie auto! Een Carrera spoiler doet mijn inziens geen afbraak aan deze beauty.
        Met de vele Targa’s op het forum, zullen we toch eens een Targa mini meeting moeten organiseren.[/quote]
        Ja lap ….en ik mag weer nie meedoen of wa ! 😥
        Ik plek anders wel wat zwarte ducktape over mijn dak zou dat opvallen ? :happydance:
        :mrgreen:

Proficiat en alvast veel fijne km’s gewenst!

Als je zelf een beetje technisch bent en weet hoe zo’n auto hoort te rijden durf ik een AKK ook wel over te slaan hoor.
          En zeker als de laatste AKK 700km geleden plaats heeft gevonden.

Zelf neem ik altijd zaklamp en oude jas mee en kruip overal waar ik bij kan komen.
          En dan rijden (want daar gaat het om!): als de auto rijdt zoals het moet, remt zoals het moet en niet rookt dan is het voornaamste gecheckt.

+1
            :drink:

Anoniem

Mooie auto! Een Carrera spoiler doet mijn inziens geen afbraak aan deze beauty.
              Met de vele Targa’s op het forum, zullen we toch eens een Targa mini meeting moeten organiseren.

XXX

Proficiat met de aankoop, veel succes ermee.
                Eindelijk nog eens een 84 targa met keischone achtervleugel 😈
                Carrera spoiler of niet, ieder zijn goesting :respect2:

Keurige kar! Proficiat.

+1, heb het ook niet voor die picknicktafels achterop. 😉
                    Proficiat met de aankoop, vele zorgeloze kilometers gewenst.

Proficiat, mooie wagen, echter voor mij nog mooier zonder achterspoiler. :up:

Nice one, Proficiat en veel rij-, kijk- en snuffelplezier gewenst!

Proficiat met je aankoop, d’as nog snel gegaan zeg :coolness:
                          Zoals reeds aangehaald, die american stootblokken vervangen zal je eerste modificatie worden als je niet wil opgezadeld zitten met een nummerbord formaat reclamepaneel :bounce:

Mijne voorige was ne rode targa en toen wou ik ne coupe ,als ik den uwe nu op foto zie …mmhhh…ziet er toch wel goed uit zo’ne targa he …damn ! :think:

Ieder geval.. knap ding …als de rest goed meevalt heb je’m voor een zeer mooie prijs :up:

dikke proficiat et je nieuwe oude *porsche , het is een mooike. Staat op lijst van wanttohaveonce!

Zoals BeertMetWielen zegt, je kop niet zot laten maken. Natuurlijk is een AKK aan te raden, ik heb echter mijn eerste 911 ook op goed geluk gekocht (wist toen nog niet beter), en heb daar niet meer problemen mee gehad dan sommige andere die wel een volledige AKK hebben laten uitvoeren.

Proficiat alvast en nu aftellen tot je ermee de baan op kan!

:applaus: proficiat

Mooi mooi mooi. Proficiat met je aankoop.
                                    Laat je nooit ontgoochelen. Sowieso zal er hier en daar een probleem(ke) opduiken.
                                    Oplossen en verder gaan. Veel plezier gewenst.
                                    ciao,
                                    Luc

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.