gekocht

Home Forum Porsche Talk gekocht

• Maker
    Discussie

• tom

beste porschisten

vrijdag nog naar 2 auto’s gaan kijken eeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn jawel gekocht
      een 911 targa van 1984 rood van kleur en zwart lederen interieur.
      dinsdag ga ik hem afhalen en ga er direct mee naar de keuring
      ik zou hem met de autotrailer naar de keuring voeren, kan ik deze wagen op de keuring aanbieden zonder nrplaten ?
      zou hem ook een groot onderhoud willen geven , staat dat ergens beschreven wat er dan allemaal moet gebeuren ?
      foto’s volgen zenne

mvg tom

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
      • Andere normen in de VS, waardoor er grotere blokken op moesten.

Wat is het verhaal achter die amerikaanse stootblokken? Zie ze regelmatig, ziet er echt niet uit…

S2

[quote=”tommeken” post=160630]inderdaad het is die rode , jaja heb een testrit kunnen doen aangezien hij nog de nrplaten op had van de vorige eigenaar
            [/quote]

Waarom gaat de vorige eigenaar dan niet snel even naar de keuring? Is toch een normale gang van zaken bij een verkoop?

Tip: Amerikaanse stootblokken eraf achteraan en een “normaal” formaat nummerplaat is je eerste modificatie 😉

roy

Mooi!

Proficiat met jou aankoop,veel plezier gewenst :driver:

tom

inderdaad het is die rode , jaja heb een testrit kunnen doen aangezien hij nog de nrplaten op had van de vorige eigenaar
                  auto heeft vorig jaar een uitvoerige AKK gehad bij verellen in geel en de eigenaar heeft er vanaf dan tot nu 700km mee gereden !

kennen jullie deze wagen mss ?

Tommeken , op controle aanbieden zonder nummerplaten kan nooit hier in Belgie!
                    Indien oldtimerkeuring nummerplaten van je dagdagelijks voertuig erop vijzen en je documenten meenemen.Wel zien dat er zeker een gevarendriehoek insteekt !!
                    Veel succes en vooral veel rijplezier met de *porsche .

S2

Proficiat met de aankoop!!

Maar als ik het goed versta, heb je hem gekocht zonder keuring voor verkoop? Heb je wel een testrit kunnen doen zonder nummerplaten?

Een oldtimerkeuring kan met de nummerplaten van je dagelijkse wagen. Voor een “normale” keuring ga je een beroep moeten doen op Z-platen.

(Keuring zonder nummerplaten kan in elk geval nooit)

Is het Deze rode 3.2 Targa uit 1984?

hey
                        proficiat met je aankoop
                        ik heb ook een 1984
                        heerlijke auto geen moment spijt van aankoop
                        veel plezier er mee
                        ik heb beurt laten doen olie / filters en kleppen laten stellen
                        :drink: :applaus:

Geen AKK vooraf gedaan?

Van harte en veel rijplezier ❗

Proficiat met de *porsche geniet er van. :driver:

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.