Gelijkvormigheid 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Gelijkvormigheid 993

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Beste 993-owners,

Een vraagje voor diegenen die een Belgische en/of ingevoerde 993 bezitten:
      Kunnen een aantal onder jullie mij vertellen waar de sticker van de invoerder (D’Ieteren) gekleefd wordt.

D’Ieteren heeft namelijk de sticker na homologatie (gelijkvormigheid) niet op mijn auto gekleefd omwille van de weersomstandigheden.
      Men heeft mij verteld dat deze aan de binnenkant van de rechter deur / passagiersdeur (eigenlijk tegen de vleugel, boven de slotvergrendeling, dus niet op de deur zelf) moet gekleefd worden.
      Als iemand daar een fotootje van heeft, graag.

(Het lijkt een banale vraag, maar de technische controle schijnt daar belang aan te hechten)

Alvast bedankt

Wim

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Wim

Bert, bedankt voor de bevestiging.
        Zijn dus toch niet zo moeilijk in België. 😆

Nou, bij mij heeft D’Ieteren hem 3 jaar geleden langs de bestuurderskant gekleefd … ? (zal er dus vanaf hangen wie je treft) Inderdaad met een folie over, maar daar zaten onmiddellijk blaasjes in. Toen ik na de restauratie een nieuwe ben gaan halen, hebben ze mij gezegd dat het gewoon ergens op het chassis moet hangen. En zoals eerder geschreven vonden ze het op de keuring perfect naast de andere plaatjes in de kofferruimte. Ze moeten er toch zijn voor je chassisnummer, en anders moet je ze weer in verlegenheid brengen als je moet vragen “zoekt u iets … ?”, nadat ze 3 keer rond de wagen zijn gelopen 😉

Anoniem

Deepee,
            Thanks, net wat ik zocht.
            Groeten
            Wim

d’Ieteren kleeft hem standaard aan de passagierskant in de deurstijl, netjes achter een zelfklevende folie zodat er geen vuil bij kan:

[url=http://img69.imageshack.us/i/dsc01295o.jpg/:2kkts4n4]

Ik heb de nieuwe in ieder geval in de kofferruimte geplakt, en op de keuring vonden ze dit best OK. Vind het maar niks zo’n sticker op de slotplaat aan de deur. Binnen de kortste keren is hij vuil en komt hij los door er telkens tegen te schuren 😉 ) .

Wim

Alle Belgische Porsches die wij al gerestaureerd hebben hadden ze links onderaan op de slotplaat zitten. 💡
                  Niet zo handig omdat daar de plek is waar ze eerst rotten, dus sticker dan als verloren beschouwen.
                  Kun je nieuw aanvragen dan met de sticker en stuk metaal wat wij er uit geslepen hebben.
                  En ik dacht dat deze ook geplakt mocht worden aan binnenkant koffer deksel.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.