gelijkvormigheidsattest

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen gelijkvormigheidsattest

• Maker
    Discussie
  • op mijn gelijkvormigheidsattest staat bij type 911-AL-TL.
    Wat is de betekenis hiervan?
    Heb sinds vandaag een porsche 993 4s gekocht maar nu zie ik dat op het gelijkvormigheidsattest bij type niet de vermelding 4s staat.
    Wel dat hij van 1995 is en de eerste maal is ingeschreven in 1996
    wie heeft hier meer info over?

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • beetje vreemd dat ze het overzicht niet wilden meegeven! Ze geven inderdaad de facturen niet mee, maar ik heb zonder probleem altijd een outprint gekregen van de gebeurde onderhoudswerken, waar zelfs elke vijs op stond, zonder dat de naam van de vorige eigenaar er op diende te staan…

0

ik ben van midden limburg (Genk)
        ja, ben het niet gewoon van een 2 dehands wagen te kopen.
        Dit is mijn eerste en dan ook nog een porsche.
        was al een tijdje aan het uitkijken naar een 3,2 van einde jaren 80 maar een 3tal weken geleden zag ik deze 993 4s staan bij een mercedes dealer.Deze verkocht hem in opdracht van een klant.2é eigenaar.De wagen is officieel bij Penders verkocht geweest aan de eerste eigenaar.terug aangekocht door Penders en verkocht aan de persoon van wie ik hem kocht.
        Waarom mijn wantrouwen (hopelijk onterecht)
        Onderhoudsboekje van penders was kompleet maar toen ik de historiek bij penders ging opvragen wilden ze mij deze niet geven.private information kreeg ik te horen.
        Het enige wat ze mij lieten weten was dat de wagen het laatst bij hun op onderhoud was geweest in 2009 op 84000 km.De wagen heeft er nu 90000 en ziet er bijna gelijk nieuw uit.
        Denk wel dat ik ondanks 6000km gereden door de vorige eigenaar in 2jaar nog maar eens op onderhoud ga voor een kleine onderhoudsbeurt.
        Zijn er hier nog 993 rijders van Limburg?
        gr,

0
        Anoniem

Hey goodfellas, “ook nen goeie m…..achien gekocht lees ik 🙂
          Proficiat!
          Wat ik mij een beetje afvraag: waarom die twijfel? Toch de historie van de wagen nagekeken vooraf aan de aankoop hoop ik?
          Het CH n° laten nakijken bij een dealer.

0

het opperhoofd en enkele leden van deze club zitten hier op het forum.
            ben je van noord of zuid limburg?

0

Hallo de wagen is van einde 1995 en eerste maal ingeschreven in maart 1996.
              heeft rode klauwen,s4 teken van achter en is veel dikker dan een gewone.
              Ik zal eens een foto
              op het net zetten. de wagen heeft 210 Kw.

Jullie hebben gelijk.Ik had me moeten voorstellen.
              Ben een Limburger en zou eens in contact willen komen met andere 993 rijders.

0

Op het gelijkvormigheidsattest van mijn 4S staat bij type gewoon ‘Porsche 911’ … Zonder meer.
                4S zal daar niet op staan, maar check toch maar even bij Porsche Import aan de hand van het chassisnummer wat de precieze gegevens zijn van je wagen.
                Succes! En post hier eens wat foto’s van je wagen 8)

0

Yep, de karmameter he 😆 dacht dat de eerste 4 s in 96 op de markt kwam….zou een vroege kunnen zijn..

0

k’Moet zeggen dat we braaf worden op dit forum 🙄
                    Niemand durft nog te reageren… 😆

0

…kzou wel ni graag in zen schoenen staan,moest het zo zijn…
                      Grtz pascal.

0

RJF lacht vanwege de discussies die er tegenwoordig zijn op dit forum vanwege het fenomeen dat er tegenwoordig zonder eerst eens even zich voor te stellen er boembaf met de deur in huis wordt gevallen .

Lees eens even HIER 😉

0

Klopt er iets niet?

0
                          rjf

😆

0
                          12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.