geluidsinstallatie in de 968

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 geluidsinstallatie in de 968

• Maker
    Discussie

• x

Graag wil ik de mensen bedanken ivm de tips vr witte pinkers op de 968.
      Heb onlangs (lees Mattias/ Kleinekastenteufel) de originele Blaupunkt radio met cassette teruggeplaatst in mij 968. De achterste boxen doen het prima, de zes voorste geven geen kik…. Onze veronderstelling is dat de cross overs van Nokia die onderaan achter het gaas in de portieren zitten kapot zijn. Heeft er iemand ervaring met dergelijk euvel?
      Alvast bedankt…. Mvg Philip

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • x

Bedankt voor de snelle reactie. Forward uw mail naar de technieker in kwestie.. Mvg Philip

0

Lijkt me straf, die moet je al serieus oversturen met een deftige versterker wil je er voor zorgen dat er geen noot meer uitkomt…

bij een 968 weet ik het niet zo zeker maar was daar origineel ook geen knopje voorzien om de balans te regelen ? of een equalizer van blaupunkt ?
          Of een apart versterkertje onder het dash om deze speakers te sturen zoals bij de 928 ?

Hebben jullie het vertrekpunt en de aankomst van de kabels al eens uitgemeten of dat doorgeeft ?

0
        2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.