GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Home Forum Zeverhoekje GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

• Maker
    Discussie
  • gelukkig_nieuwjaar.jpg

Aan alle toffe, leuke mensen hier een heel gelukkig nieuwjaar! 😀

Aan al de rest, ook… 🙄 😆

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
    • Beste wensen iedereen ! :drink:

Ook van hieruit de allerbeste wensen voor 2013 en hopelijk met veel P-fun!

De beste wensen voor iedereen .

nj018.JPG

[quote=”Mushroom” post=115907]Beste wensen en dat we veel Porsches mogen kopen! :drink:[/quote]

Working on it! :mrgreen:

Fijn 2013!

[quote=”PatrickB” post=115951]@gijsbeer: mooie foto. :first:[/quote]
                +1 :first:

Alvast een zalig paasfeest !! :drink: :happy:

PB

@gijsbeer: mooie foto. :first:

Beste wensen :drink: :drink: :drink:

Iedereen een fantastisch 2013 toegewenst !!

Ik hoop via het forum het volgende jaar opnieuw veel info te kunnen uitwisselen over onze passie en dat ook de nodige humor en “ander gezever” rijkelijk aan bod moge komen :drink:

Geert.

Een fantastisch 2013 toegewenst aan alle leden en aanverwanten!!!

Mede-Porschisten,

Alvast mijn beste wensen voor iedereen! Véle veilige kilometers gewenst, en daarnaast ook veel plezier met datgene wat dit forum zo speciaal maakt: samen onze passie kunnen delen, en er a way of life van maken!
                            Dit jaar hoop ik er af en toe eens bij te kunnen zijn, zo dat ik toch eindelijk eens een gezicht kan plakken op al die namen… Bij sommigen is dat al gelukt, maar heb er nog een hele reeks te gaan…
                            Veel plezier in 2013!!! :driver:

:happy: :first:

op de rijbaan? Of… :mrgreen:

Beste wensen aan iedereen, goede gezondheid en dat we nog veel rubber mogen verslijten. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.