- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
13 september 2013 om 10:18
:respekt: :respekt:
Cazzo Super Veloce schreef:
Jij reageert op een post van 21 juni, verwacht je dan van mij dat ik dezelfde dag antwoord?Het zal mij jeuken wie wanneer hier antwoordt, aangezien het volgens mij redelijk vrijblijvend is hier, maar nu je besloot binnen enkele uren te antwoorden had ik een antwoord op de gehele post (die niet zo heel uitgebreid is…) de meest normale gang van zaken gevonden. Wat zeg ik, dat heb ik nog!
Citaat:
Los daarvan; een accuwissel van een Tesla duurt korter dan tanken met een RS6, dat compenseert de kleinere actieradius weer een beetje.Ja, maar dat is vooral een theoretisch verhaal. Ik kan door een racetank in te bouwen middels een fastfiller nog sneller klaar zijn. En dat is van hetzelfde laken een pak als die accuwissel: in de praktijk heb ik er geen reet aan.
Citaat:
Blijft het feit dat je met je RS6 verder komt op 1 tank. Lekker belangrijk.Ik vind dat heel belangrijk. Als ik op één dag van mijn huis (omg. Eindhoven) zitting heb in de ochtend in Rotterdam en in de middag in Groningen (recentelijk nog…), dan vind ik het inderdaad wel prettig dat ik verder kom op 1 tank. Zeker aangezien die accuwissel niet zo realistisch is.
Actieradius is voor mij dus enorm belangrijk. Hell, eigenlijk had ik een 2.0 TDI moeten kopen. Domoor dat ik ben.
man wat kan ik soms genieten van het pf.nl en hun discussies;
voor mij hoeft het hier niet zo scherp hoor maar kan wel met momenten genieten van het sarcasme en het kort op de bal zitten van die heren….
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.