genomineerden voor auto van het jaar 2015

Home Forum Zeverhoekje genomineerden voor auto van het jaar 2015

• Maker
    Discussie
  • welke van deze 7 genomineerden zou je stem krijgen als “auto van het jaar 2015”? in alfabetische volgorde:
    wel spijtig dat je hier op PFB geen poll kan houden die automatisch de score bijhoudt (tip voor de volgende software upgrade ?)

de BMW 2-Reeks Active Tourer,

de Citroën C4 Cactus,

de Ford Mondeo,

de Mercedes-Benz C-Klasse,

de Nissan Qashqai,

de Renault Twingo

de Volkswagen Passat

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
    • Doe mij de Beemer maar.
      BMW 2-Reeks Active Tourer :first:

Voor mij de Mercedes C :relaxman: :driver:

Mvg
        Costa

[quote=”911cabriog50″ post=193943]zonder twijfel de mercedes C, prachtig design en kwaliteit met een K,[/quote]

Dat van die Kwaliteit durf ik toch in twijfel trekken hoor.
          Mercedessen roesten zoals de Porsches uit de jaren 70 😯
          En in de C durven ze zelf al motoren monteren van……Renault :happy:
          Heb van horen zeggen dat de Duitse wagen de Franse motor niet altijd even goed begrijpt 😯
          Vraag maar aan Jelle$$

Hier ook geen twijfel: Mercedes C
            alhoewel ik misshien eerder de Passat moet kiezen. Morgen mag madam haar nl. éne gaan kiezen van het werk 🙄
            De Citroën … ook beter gekend als “supermarktparking-deur-rammer” vind ik … echt lelijk. Gedurfd zou ik het niet willen noemen. Eerder moedig. 😉

zonder twijfel de mercedes C, prachtig design en kwaliteit met een K, dan de passat en de rest vind ik maar niks, de cactus vind ik echt wel de lelijkste auto die ik de laatste jaren heb gezien

Dit was 16 jaar geleden ook origineel en gedurfd, maar dat maakt het nog geen hoogvlieger…

Fiat_Multipla_5.jpg

XXX

@Robin, simpel, origineel en gedurfd.
                  Wil lukken dat er hier wel wat rondsurfen die origineel en gedurfd uit de hoek durven komen… :coolness:

De Mercedes C zonder twijfel bovenaan.

De populariteit van die cactus verbaast mij wel! Ik had niet verwacht dat porsche liefhebbers voor zo’n ding zouden kiezen. Maakt niet uit hoe goed of technologisch hij vooruit is, het blijft gewoon een onwaarschijnlijk lelijk ding! Doet me wat denken aan die afschuwelijke bak die fiat ooit gemaakt heeft…

Ik vind de zijkanten van die Citroën volstrekt onnozel. De beste auto hier is uiteraard de Mercedes, maar die zal 100% zeker niet winnen.

wie heeft deze selectie gemaakt??

Voor mij de Merc C met kop en schouders, dan de Passat, de rest is het bekijken niet waard voor mij, echt afschuwelijk! Het enige durf aan de cactus is ‘durven’ een lelijke auto maken :applaus:

Ik snap de strategie van Citroën niet: enerzijds vruchteloos de premium markt benaderen met de DS modellen en anderzijds met een goedkope, gedurfde C4 Cactus uitkomen zonder een duidelijke positionering in het gamma (yup, ik vind hem goed) . Waarom niet het merk Talbot* weer in het leven roepen, de Cactus daar onder plaatsen en voluit voor low en mid segment gegaan, Renault heeft dit al lang door met Dacia.

*Talbot is esperanto voor roest.

De Twingo met stip :first:
                              Lekker gedurft motor achteraan :up:

Wat mij betreft is de cactus kak dus, vooral geschikt in RPG training centra. :puke:
                                Ik zou ook voor de C gaan.
                                Al stel ik me vragen bij de kanshebbers, is auto design zo saai geweest in 2014?

Het is geen missverkiezing Robin. Daar kijken ze ook niet naar de inhoud. 😉

Doe mij ook de Cactus maar. 🙂

Een wagen die gemaakt is onder het motto: Less is more. Daarbij gecombineerd met een razend modern en gedurfd exterieur.
                                  Zoals Peter al zei: Dat verdient een dikke pluim! :up:

+ Top Gear Magazine heeft de Cactus al uitgeroepen tot Hatchback van het jaar 2014.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.