Gentlemen, start your engines!!

Home Forum Porsche Talk Gentlemen, start your engines!!

9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
    • Ergens gaan aanbellen en vertellen dat een familielid overleden is bij een verkeersongeval gaat wel in je kouwe kleren zitten. Maar dat is geen reden om pensioenrechten op zo’n jonge leeftijd op te eisen. Elk beroep (buiten dat van politieker, maar dat wereldje is zo’n rotte stinkende boel :puke: ) heeft z’n onaangename kanten.
      Ik vernam dat heel deze zaak een gevolg is van een vakbond :loser: die wat op de borst ging kloppen en voor een paar enkelingen naar de rechtbank stapte omdat die leden 2 jaar langer moesten werken omwille van een speciale beroepstitel. Gevolg: iedereen moet nu even lang werken, alleen hebben ze nu voor 99% de pensioenleeftijd opgetrokken .. :mrgreen: .

0

Ik rijd nooit roekeloos dus lekker gassen maar.
        Tempo 230 is met een P toch niet roekeloos zeker!!!!

0

oepsie, sorry Mushroom

0

Nu op het nieuws werd wel gezegd dat roekeloos gedrag beboet wordt. Dus ja…. :think:

0

Tartikel lezen hé? ‘t Is pas voor volgende week ofzo 😈

0

Ze stonden vandaag nochtans te flitsen

0

+ 1 :mrgreen:

0

Haha ..Klinkt als muziek in de oren maar ik betrouw het zaakje niet , waarschijnlijk kom ik dan weer net die ene ijverige flik tegen die nu net niet meedoet aan de actie :bounce:

0

alsof het niet mogelijk is om tot hun 65 op hun lamme kl.ten op nen bureau te zitten of erger nog in een flitswagen de gazet te lezen. Hypocrieten zijn ‘t.
                      Maar goed, ze doen ne keer iets goed.

0
                    9 reacties aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.