Gentlemen, upload your avatars

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Gentlemen, upload your avatars

• Maker
    Discussie
  • Mc Klusky is on a roll blijkbaar want nu zie je ook al in ‘t overzicht de avatar staan van degene die laatst gepost heeft. Heel makkelijk.

Blijkbaar krijgen we nu ook IP-adressen te zien (iedereen of alleen de mods?).

Probably more coming up…
    Stay tuned op dit forum dat de laatste weken, maanden wel redelijk druk aan’t worden is.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
  • Anoniem

Meester Jp ik heb het begrepen . 😉
      Ik leer het deze avond van buiten .

Gelukkig ben ik de enige niet die zijn avatar niet kan uploaden . 😳
      Anders ging ik me toch serieus vragen moeten beginen stellen .

Anoniem

Bedankt Bart! Kan ik eindelijk uit de kast komen, idd ben ook bezoeker van http://www.seniorennet.be/, die weten veel hoor!

Beste Bart, zal het je nu nog eens uitleggen hoe makkelijk foto’s te posten. En deze keer opletten hé!

ga naar http://tinypic.com/ tik op bladeren ga naar de lokatie waar Uw foto’s opgeslagen zitten, foto kiezen, upload now!, voorgestelde code ingeven, wachten, link voor forum kopieren en gewoon plakken in Uw antwoord en klaar!

ROFLOL 😆 😆 😆

ja wij zijn hier nu de ‘senior boarders’ aan de avatar te zien …

Anoniem

Ja op mijn leeftijd heb je steeds vaker seniorenNet nodig .
            Trouwens heel duidelijke instructies van hen,heel gebruiksvriendelijk .
            Zouden ze ook een forum hebben ❓ ❓

LOL!!!! 😆
              Seniorennet!!! 😆 😆 😆
              Echt hé??? 😉

Anoniem

Ik ben er eindelijk in geslaagd om via seniorenNet de pixels van mijn foto te verkleinen 🙁 😥 kan ik dat ding nog niet uploaden 🙁 .

we zijn er aan bezig mannen, zodra we op de nieuwe server zitten zou dit allemaal opgelost moeten zijn…

gd1

Bij mij van ‘tzelfde…. 🙁 ik heb dan maar een universele genomen..

patrickvb schrijft:

Ik wou een avatar uploaden en krijg dit:
                      [b]JFTP::connect: Could not connect to host “ftp.porscheforum.be” on port 21
                      JFTP::connect: Could not connect to host “ftp.porscheforum.be” on port 21
                      [/b]
                      🙁

Krijg net hetzelfde te zien. 😕

Ik wou een avatar uploaden en krijg dit:
                        [b]JFTP::connect: Could not connect to host “ftp.porscheforum.be” on port 21
                        [/b]
                        🙁

dat kan, dan neem ik uw gt3 wel bart 😉

Anoniem

Funny gaat nog eens een poging doen om zijn avatar aan te passen .
                            Lukt het niet ,neem ik de avatar van Rocco over .Wit is wit 🙄 🙄

tof, nu zien dat we funny aan een avatar kunnen helpen want dat is toch het minste voor een man met een gt3 😉

Anoniem

Ik nu ook, oogt ook veel beter 😉

Ik zie deze…. 😆

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.