Gentlemen, upload your avatars

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Gentlemen, upload your avatars

• Maker
    Discussie
  • Mc Klusky is on a roll blijkbaar want nu zie je ook al in ‘t overzicht de avatar staan van degene die laatst gepost heeft. Heel makkelijk.

Blijkbaar krijgen we nu ook IP-adressen te zien (iedereen of alleen de mods?).

Probably more coming up…
    Stay tuned op dit forum dat de laatste weken, maanden wel redelijk druk aan’t worden is.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 81)
    • Ik zie ook de witte, en dan bedoel ik de witte P 🙂

Goeiemorgen allemaal

Anoniem

Ik ook de witte.
        Wel eerst even op F5 moeten drukken.

Nope, ik zie de witte! 8)

Anoniem

zie nog altijd de dat siroccodingk Rocco

op vraag van funny eens mijn avatar proberen te veranderen omdat hij de zijne niet geupload kreeg … en nu krijg ik nog steeds problemen :

JFTP::connect: Could not connect to host “ftp.porscheforum.be” on port 21
              De avatar is opgeslagen

maar ik zie nog steeds de oude scirocco foto, dus bij mij lukt het niet,
              en als ik ‘verwijder avatar’ doe dan komt hij gewoon weer terug 😈

ik weet het niet meer 😆

ok nu lukt het blijkbaar toch, duurt blijkbaar even voor het verandert

Anoniem

Ik ga dat vanavond ook eens doen.
                De laptop eens opruimen, mag wel na een jaartje.

vawilliam2003 schrijft:

Ik zie bij wim op mijn vaste pc “zijn madam” en op de laptop zijn cabrio ❓

Ik heb alles eens gewist (inclusief cookies) en nu zie ik idd Wim’s nieuwe avatar 😉

Thx voor de info Olaf .
                    En een dozijn IP’s . Ik heb toen ik op het PF.NL postte maar op één adres gewoond . Dus het moet idd zijn dat de providers die IP adressen zelf regelmatig wisselen . Toen kon ik de laptop nog niet meenemen daar die nog geen inwendig draadloos netwerk had 😉

deepee schrijft:

@ de NL forummers hier op PFB: de functionaliteit van dit forum is wel degelijk dummyproof (ROFLMHO 😀 )

Deze oetel is toch heel wat gewend hoor, maar dit zijn gewoon kleine storende factoren.
                      (berichten nalezen en die dan niet meer kunnen plaatsen, pm’s met weinig “tekens” en spelfouten)

Wim

Oké en bedankt, zal het dan nog eens proberen als het zover is.

toch wel Wim, ook na het bekijken van de preview en zelfs met ingevoegde foto’s …

Wim

Maakt niet uit, als je de post even wilt bekijken als voorbeeld, en zeker met foto’s help het niet wat je schrijft. 💡

hey jongens … de truuk om de RSR banner weg te krijgen van de knoppen “doorgaan” of “voorbeeld” is het tekstvak waarin je je bericht kan typen kleiner of groter maken mbv het het gestipte driehoekje rechtsonder in datzelfde tekstvak.
                              @ de NL forumers hier op PFB: de functionaliteit van dit forum is wel degelijk dummyproof (ROFLMHO 😀 )

Ook dat inderdaad een keer meegemaakt………..nu kopieer ik een lange tekst eerst, voordat me dat weer gebeurt(vooral als er foto’s bij staan) 👿

Wim

Ik zou het ook niet weten, maar daar zal ook iets aan gebeuren/gedaan worden.

Is het zelfde als je de nieuwe post eerst wilt zien (voorbeeld) voor je op doorgaan drukt.
                                  Komt bijna elke keer de banner van RSR ervoor, en kun je nog net 1mm van doorgaan gebruiken om aan te klikken.

Soms ook niet, en moet je alles opnieuw invoeren. 👿

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.