Gentlemen, upload your avatars

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Gentlemen, upload your avatars

• Maker
    Discussie
  • Mc Klusky is on a roll blijkbaar want nu zie je ook al in ‘t overzicht de avatar staan van degene die laatst gepost heeft. Heel makkelijk.

Blijkbaar krijgen we nu ook IP-adressen te zien (iedereen of alleen de mods?).

Probably more coming up…
    Stay tuned op dit forum dat de laatste weken, maanden wel redelijk druk aan’t worden is.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
    • Kan het aantal “letters” dat je mag gebruiken in een PM ook veranderen? Wat is de reden van een beperkt aantal tekens?

0

911-lover schrijft:

@Wim
        : In het balkje dat Olaf gepost heeft staat (in mijn geval) mijn IP adres . Zie jij daar het jouwe staan ? Dan is dat ergens een leuke gadget . Mijn IP adres kan die natuurlijk ook van elders (PF.NL) halen en hier neerzetten 😉

‘t is inderdaad 1 van de vele gadgets waarbij de lezer zijn EIGEN IP-adres ziet 😆

‘t zou overigens NOT DONE zijn om voor mij beschikbare info van een ander forum hier te plaatsen ➡ .. en daar komt bij dat jij, Koen, daar met meer dan een dozijn verschillende IP’s hebt gepost 😉

De mogelijkheid voor een IP check kan handig zijn voor MOD’s en beheerders … maar is niet (altijd) zaligmakend.
        Forummers die “lastig” willen doen, kunnen redelijk eenvoudig van IP wisselen – en mobiele internet verbindingen doen dat MI automatisch.
        Ook kan het zijn dat je een bepaald IP adres wilt blokkeren, omdat de gebruiker van dat adres zich niet aan de richtlijnen van het betreffende forum houdt. Het kan dan echter zo zijn dat ook een onschuldige forummer daarmee geblocked wordt ❗

0
        Anoniem

Bij mij is er iets raar aan de hand.
          Ik zie bij wim op mijn vaste pc “zijn madam” en op de laptop zijn cabrio ❓
          Heb mijn historie al gewist, denk de cookie’s ook te gaan wissen maar dat levert misschien weer andere problemen op met toegang tot verschillende website’s.
          Ach maakt eigenlijk niet uit, als ik de teks maar kan blijven lezen 😀

0

Zie ze ook al een tijdje 😆 😆 😆

0
            Wim

En ze mag gezien worden, en is eigenlijk best subtiel. 😆 😉

0

Hoe zeggen ze dat ook weer ? “Je moet het WILLEN zien” 😈

0

Jullie hebben gewoon een knopje dat de up to date verbinding verbreekt bij de grens 8)

0
                  Wim

je wist het nog niet Sigrid, maar wij hebben een magisch Porsche forum hier. 😆

0

Nou dan weet ik niet wat er voor vreemds gebeurt met die avatar, want ik heb nog steeds de auto van Wim 😕

0
                      Wim

Mushroom schrijft:

Jullie history eens leegmaken?

Als je de F5 knop bedoeld, dat doe ik bijna dagelijks.

0
                        Anoniem

die madam hangt er bij mij al een tijdje wulps op te wezen 8)

0
                          Wim

Nou breekt mijn klomp, ik heb niks gedaan en ging net weer naar het forum alhier, en zie nu ook mijn wijfie. 🙄

Knappe avatar hè. 😉

0

Ik zie zowel deepee’s Cayman als Wim’s “wijf” 🙂
                              Jullie history eens leegmaken?

0
                              Wim

mcklusky schrijft:

daarvoor heb ik hulp nodig van een ITer

Zullen binnenkort eens een nieuwe sleutel afgeven. 😉

0

eens kijken of bij een nieuwe post mijn avatar met de cayman targa prototype verschijnt.
                                  ik zie hem iig wel nog staan bij m’n oude posts.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.