Gentlemen, upload your avatars

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Gentlemen, upload your avatars

• Maker
    Discussie
  • Mc Klusky is on a roll blijkbaar want nu zie je ook al in ‘t overzicht de avatar staan van degene die laatst gepost heeft. Heel makkelijk.

Blijkbaar krijgen we nu ook IP-adressen te zien (iedereen of alleen de mods?).

Probably more coming up…
    Stay tuned op dit forum dat de laatste weken, maanden wel redelijk druk aan’t worden is.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
    • Die melding is mij gekend, die zorgt ook voor de problemen met de afbeeldingen uploaden en sharen, en ook voor andere backoffice probs, ik weet ook hoe het moet opgelost worden, helaas kan ik dit niet alleen oplossen, daarvoor heb ik hulp nodig van een ITer met echt grondige kennis van mysql, php en database.

Wim

Nog eens geprobeerd deze morgen om de avatar te wijzigen, maar lukt niet.

Krijg deze melden, dus David werk aan de winkel. 😉

JFTP::connect: Could not connect to host “ftp.porscheforum.be” on port 21

Dus poort 21 moet je even open maken. 😆 😉

Ik zie ook nog steeds de oude Avatar Wim.

Zie ook nog steeds je auto, hoor Wim. Dat andere plaatje herken ik meteen 😉

Wim

Snap ik dus niet, ik zie nog steeds mijn ex Porsche. 🙄
              Ik wilde vandaag mijn nieuwe avatar plaatsen maar kreeg een fout melding.

Maar jij zien mijn Porsche vrouwtje dus, en maak je geen zorgen Erik, Rita leest ook wel eens op de forums, dus heeft die (haar) al gezien. 😉

ik zie geen ip adres, maar wel dat de auto in Wim zijn nieuwe avatar wel een zeer vrouwelijke silhouet heeft … 😈

Wim weet je vrouw hier al van ??? 🙂 😛 😆

Voorlopig al heel goed werk verricht David .

@Wim
                  : In het balkje dat Olaf gepost heeft staat (in mijn geval) mijn IP adres . Zie jij daar het jouwe staan ? Dan is dat ergens een leuke gadget . Mijn IP adres kan die natuurlijk ook van elders (PF.NL) halen en hier neerzetten 😉

911-lover schrijft:

Sigrid schrijft:
                    [quote]Karma is weg

Zag ik net ook , en ik vind dat een geweldige zaak .
                    Dit bracht niks bij aan de goede sfeer , integendeel .

Dat zal ik nu eens volmondig beamen, alhoewel ik dacht dat er hier zijn (waren) die voor hun KARMA zelfs oorlog zouden voeren.

Der teufel.

normaal gezien zien enkel de mods ip adressen, heb me serieus verdiept in hoe we één en ander nog kunnen verbeteren, maar daarvoor moet ik eerst nog eens met enkele iters samen zitten… 😉 kwestie van geen geen onvergetelijke en onoploasbare fouten te maken 😆

Leuke feature Dave 🙂

Wim wees gerust, wij zien geen IP adressen ❗

Sigrid schrijft:
                            [quote]Karma is wegEn je ging nog wel zo hard 😆

Wim

Kijk een naar mijn post en IP adres, en kijk dan een wat Olaf post. 🙄

Dat schrijft Olaf niet hoor 🙄 😉
                                Olaf kan ze “HIER” niet zien .
                                Enkel Mods en Admins .

Wim

Zie nu ook plots de IP adressen, duurde vast wat langer om van belgië naar nederland te komen. 😆
                                  En zoals Olaf schrijft, ziet hij ze ook.
                                  En dit is misschien niet zo handig. 💡

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.