Gentlemen, upload your avatars

Home Forum Porscheforum Porscheforum mededelingen Gentlemen, upload your avatars

• Maker
    Discussie
  • Mc Klusky is on a roll blijkbaar want nu zie je ook al in ‘t overzicht de avatar staan van degene die laatst gepost heeft. Heel makkelijk.

Blijkbaar krijgen we nu ook IP-adressen te zien (iedereen of alleen de mods?).

Probably more coming up…
    Stay tuned op dit forum dat de laatste weken, maanden wel redelijk druk aan’t worden is.

6 reacties aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
    • Sigrid schrijft:
      [quote]Karma is weg

Zag ik net ook , en ik vind dat een geweldige zaak .
      Dit bracht niks bij aan de goede sfeer , integendeel .

Sigrid schrijft:

[quote]Gentlemen, upload your avatars

En bedankt maar weer.[/quote]

Jij had al een avatar 8)
        + ‘t is maar een referentie naar “Gentlemen, start your engines”

Als we -hopelijk binnenkort- iets kunnen aanvangen met die IP-adressen weet de rest van het forum ‘t automatisch ook dat we die info zien 😉
        Ik vroeg me nu alleen af of alleen de mods de IP adressen zien, of de rest ook.

Karma is weg

Ik vind dit eigenlijk een discussie die je niet openbaar zou moeten houden — wat moderators/beheerders wel of niet kunnen zien 💡

Over het algemeen kunnen op fora zoals deze de beheerders en moderators IP adressen en E-mail (van registratie) zien – niks nieuws onder de zon, maar ik zou het niet aan de grote klok hangen 😉

[url=http://www.banadir24.com/go/myip]

Wim

Van IP adressen weet ik niet, maar denk dat dit alleen voor de Mods is.
              En moet ook aan gewerkt worden, zo krijg je een goed lopend forum, stilstand is achteruit gaan.

Gentlemen, upload your avatars

En bedankt maar weer.

6 reacties aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.