Gepersonaliseerde Nummerplaten

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Gepersonaliseerde Nummerplaten

• Maker
    Discussie
  • zijn er hier mensen die gepersonaliseerde platen hebben ?

ik heb KEV-911 en noem Kevin uiteraard 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 122)
    • Gepersonaliseerde nummerplaten: Om toch de familiebus iets of wat interessant te maken voor vaders… 🙄

LOL @ nummerplaten van Ligiers, Aixams en consoorten. 😆

Toen er sprake over was vond ik het concept heel leuk. Nu ik zie welke combinaties er dikwijls genomen worden (zie de 2 hierboven), of op welke auto’s ze dikwijls gehangen worden onder het mom van exclusiviteit is mijn goesting serieus aan het afnemen.

Die die dan hun eigen naam gebruiken doen me dan direct denken aan de beruchte Ligiers, Aixam en consoorten 8)

deze GTR staat vaak geparkeerd aan het ziekenhuis in Turnhout:

gtr.jpg

[quote=”Yfkes” post=166526]… goeike :

[/quote]

Hier in de buurt rijdt er zo eentje. Hadden ook de ‘catch me’ mentaliteit maar konden uiteindelijk een golf 5 30jahre edition stage 1 niet volgen. Blijft natuurlijk wel een RS4…

heb deze gezien ‘catch-me’ in bredene, reed zonder voorplaat!

… goeike :

image_2014-04-24.jpg

Waldorf and Stadler

XXX

Of anders JEKYLL and HYDE :coolness:

Ik ben eruit!
                      Op de Jubi komt er “BEAVIS” en op de Murano “BUTTHEAD” :happydance:

340×210???
                        Dat mag niet, heb ze er moeten afhalen en die lange terug moeten zetten vooraan. Ze is zo lang dat ze bijna voor de luchtinlaten van de radiator komt en nu zie ik dat het wel mag. Of niet? Of wel?….

:first:
                          Drugsrunner? 😉

J

OQQOOQOQ

:happydance:

Dat gaat niet 🙂
                              Telkens je verandert tussen cijfers en letters komt er een koppelteken.
                              Als je alleen letters neemt kan je zelf een koppelteken zetten waar je wil.

J

II1I111I

😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.