Gepersonaliseerde Nummerplaten

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Gepersonaliseerde Nummerplaten

• Maker
    Discussie
  • zijn er hier mensen die gepersonaliseerde platen hebben ?

ik heb KEV-911 en noem Kevin uiteraard 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 122)
    • xpensive

:mrgreen: :happy: :respect2:

M0D3R80R :mrgreen: :happy:

De volledige thread lezend kom je op “I ate a Ferrari” uit 😉

I eight a four er ie

[quote=”yabba944″ post=162697]I8A4RE blijft nog altijd een leuke…

of:

MUSHROOM[/quote]
              ‘t Zal aan mij liggen maar de eerste snap ik niet.

Ze hopen in ieder geval op meer mensen dan vroeger, begrotingske moet kloppen hé :ass: :ass: :ass:

Meer en meer mensen blijkbaar… Ik rijd die 1000 eurokes wel op! :driver:

Wie geeft vadertje staat nu 1000 euro exstra voor een nummerplaat?????

ik heb UNVME (te lezen als “you envie me”) altijd een speciale gevonden voor op eender welke muscle car.
                      maar toegegeven dat hier ook wat jeugdherinneringen aan vast hangen voor mezelf.
                      voor het geval er een cijfer bij moet staan in de combinatie plak je er gewoon een cijfer 2 achteraan :coolness:

Ik bedoelde niet persé iets voor mij hoor, meer in ‘t algemeen :respekt:

JUBI-50
                          dan kunnen ze maar denken dat je hem cadeau kreeg van je baas voor het aantal jaren dienst.

S2

In jouw geval weet ik wel eentje 🙂

50-YEARS

🙂

8 karakters incl. koppelteken 🙂

Al loop je het gevaar dat iedereen gaat denken dat je hem kreeg toen je 50 werd 😉

[quote=”S2″ post=162703][quote=”Mushroom” post=162683]Als ik het indertijd goed begrepen heb moeten er zowel cijfers als letters gebruikt worden.
                              Porsche kan dus niet.
                              Je zou de o kunnen vervangen door een 0, maar dan zit je met die streepjes die er moeten tussenstaan en daarmee zit je terug aan 9 karakters, elk streepje telt mee als één karakter.[/quote]

Is niet meer het geval, zie filmpje 🙂

VW-POLO
                              FORD-T
                              U-2
                              …[/quote]
                              Gij gelijk :respekt:
                              Maar toch vind ik het raar dat er toch altijd minstens één koppelteken op de plaat staat. “Mushroom” of “Porsche” zondermeer zal vrees ik niet kunnen :sarcastisch :mrgreen:

“Pinball” zal ook niet kunnen 🙁
                              “Front-242” evenmin 🙁
                              Wie heeft er nog goede ideeën? :lekker:

924S
                                is dus perfect mogelijk?
                                924S-M755
                                ook dan.
                                Maar … wat als ik mijn 924S verkoop voor een 914? Zit ik dan eindelijk met de juiste forumnaam, maar met een foute nummerplaat? Eigenlijk zou je die plaat samen met de wagen ook moeten verkopen, maar is dat wel voorzien?

Overigens spreekt Wathelet keurig Nederlands. :respect2: Beter dan sommige Vlamingen. Laat staan sommige presentat(-rices/-ors) en act(-rices/-eurs). :loser:

S2

[quote=”Mushroom” post=162683]Als ik het indertijd goed begrepen heb moeten er zowel cijfers als letters gebruikt worden.
                                  Porsche kan dus niet.
                                  Je zou de o kunnen vervangen door een 0, maar dan zit je met die streepjes die er moeten tussenstaan en daarmee zit je terug aan 9 karakters, elk streepje telt mee als één karakter.[/quote]

Is niet meer het geval, zie filmpje 🙂

VW-POLO
                                  FORD-T
                                  U-2

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.