Gepersonaliseerde Nummerplaten

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Gepersonaliseerde Nummerplaten

• Maker
    Discussie
  • zijn er hier mensen die gepersonaliseerde platen hebben ?

ik heb KEV-911 en noem Kevin uiteraard 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 122)
    • Maar het kan altijd erger:

Schermafbeelding2014-03-13om21.08.50.png

Hebben ze weer een extra inkomsten, eerst iedereen een “9” plaat laten kopen en nu effekes aanpassen…

Zal mijn vriend tevreden zijn, mag zijn op Francorchamps gebande nummerplaat terug gebruiken danb :happy:

0.34

I8A4RE blijft nog altijd een leuke…

of:

MUSHROOM

Juist gezien op VTM en naar ik begrijp is de enige beperking dat het max. aantal karakters 8 is, geen verplichting kwa cijfers of letters. Alléé da is hetgeen ik er van verstaan heb hé :coolness: :coolness: :coolness:
            Aja, en kost 1000€ hé :salut: :salut: :salut:

Als ik het indertijd goed begrepen heb moeten er zowel cijfers als letters gebruikt worden.
              Porsche kan dus niet.
              Je zou de o kunnen vervangen door een 0, maar dan zit je met die streepjes die er moeten tussenstaan en daarmee zit je terug aan 9 karakters, elk streepje telt mee als één karakter.

S2

Het komt er eindelijk van

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140313_01022803

Wie gaat er voor : “PORSCHE” ?

Voor degenen met een 9 – plaat kost dat maar 30 Euro?

😆
                  nog zo eentje dan :happy:

images.jpg

Lol! 😆

En gedeeld op smoelenboek. 😉 :up:

nummerplaat? :happy:

s3kmZ51573.jpg

In welke rosse buurt kom jij al die sexistische Panamera rijders tegen Patrick? :sarcastisch

PB

[quote=”WES-RS” post=157040]
                          Of de plaat is misschien speciaal aangevraagd door haar. :twisted:[/quote]

Deze week een Zwarte Panamera in St. Niklaas met nrplaat: 1-Del-xxx dat was waarschijnlijk die van zijn vrouw. :mrgreen:

Den ouwe snoeper ! :mrgreen:

PB

‘t is een man op leeftijd, diene mens is allang blij als hij nog eens komt. :mrgreen:

😆

Die schreef ik dus onmiddellijk weer uit! 😕
                                Met zo’n wagen val je sowieso al wat meer op dan gemiddeld en dan ook nog eens zo’n plaat. 🙄

Of de plaat is misschien speciaal aangevraagd door haar. 😈

PB

[quote=”WES-RS” post=134605]Nou, het is maar een 2.7… 🙄 😆 :engeltje:

Persoonlijk zou ik het woord DUL nog niet eens opmerken.
                                  Er zijn ergere platen… Zoals CUM! 😯 :first:[/quote]

Daarstraks een klant van ons met een Zwarte Panamera met nrplaat 1-CUM-661 :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.